BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Effe voorstellen BMW-GIRL
Moderator: Moderator Team
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Re: Effe voorstellen BMW-GIRL
netjes hoor, zijn dat lampjes naast je schakelpook? die vallen een beetje buiten de boot nu qua kleur 
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Die kleur wat je hebt uitgekozen is echt geweldig!! Ik hoop hem ooit eens in het echt te kunnen bewonderen.
halloaa, zo door een erge schade aan me pc en waar ik me foto's had opgeslagen ben ik ze allemaal kwijt, ze stonden op photobucket en ineens waren ze foets, balen zeg maar veel alweer teruggevonden en moet ik er eens opzetten weer sorry voor de rare beelden maar zal het eens goedzetten een keer..
de bmw is nog steeds paars en nu met reclame erop van de zaak dus ook wel lache..
de velgen heb ik nu te koop die erop zaten en veel van jullie wel wilden hebben dusja wil je komende tijd blingen dan hoor ik het wel.
zet het ook nog in een ander topic hoor webmaster...
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
ga weer vaker wat posten eff
de bmw is nog steeds paars en nu met reclame erop van de zaak dus ook wel lache..
de velgen heb ik nu te koop die erop zaten en veel van jullie wel wilden hebben dusja wil je komende tijd blingen dan hoor ik het wel.
zet het ook nog in een ander topic hoor webmaster...
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
ga weer vaker wat posten eff