Kijk dit zijn nu eens echte berichten.
Je stemming klinkt ook een stuk beter, raar maar ik merk het aan jou schrijven!
Ik wist het wel dat het weer goed zou komen, ik twijfelde er helemaal niet aan.
Pas wel even goed op met een middel in de LMM te spuiten, vooral binnen in het kastje, daar zit een koolstiftje gemonteerd, en kan niet tegen teveel nattigheid, dan lost het koolstiftje op, en valt uit elkaar.
Dus wees daar voorzichtig mee.
Die stekkertjes van de injectie nozzels, ik denk dat je die wel via de dealer kan bestellen, dan hoef je enkel de pooltjes even over te zetten, wel in de goede volgorde en de poling, maar dat zal ik niet hoeven te zeggen tegen jou.
Dat stotteren kan het filter zijn, maar ook nog een censor die vuil kan zijn, maar ik heb je gezegd, zet die LMM nog even op een checklist, voor onvoorziene probleempjes.
Ik weet dus niet tot hoever je metingen verricht hebt!
Dus daarom noemde ik toch bepaalde censors die vuil kunnen zijn, die dit stotteren kunnen veroorzaken.
Maar ik ben al erg contant met deze goede vorderingen, gewoon geweldig, betse Arjan
Ja, jou vriendin zal echt niet weten wat ze ziet, die staat echt even met haar ogen te knipperen, hahahaha!
Maar besteed nu ook even wat tijd aan het huis, dat is ook belangrijk, je bent nu al een goed eind op pad, je hebt nu echt een bres geslagen in de storingen, nu alles goed afwerken later, zodat alles netjes vast ligt en niet teveel kan bewegen, wat natuurlijk er voor zorgt dat de isolatie weer doorschuurt.
Het komt echt helemaal goed.
Nu nog een verzekering op die E12, dus even shoppen op het internet, kijk anders eens bij Ditzo, daar heb ik ook wat auto's verzekerd, bij Proteq kan ook nog, daar heb ik nog een auto verzekerd, ja, mij vangen ze niet!
Niet teveel auto's op een naam en bij dezelfde verzekeraar, hahahaha, daar pas ik voor.
Dan krijg je ook geen gezeur.
Ik heb een jaar geleden een berg schade gehad, 3 auto's en een caravan zwaar beschadigd, door hagelstenen van 50 mm groot in ons dorp, ik had dus voor 12.000 euro schade.
Dan nog daarna die kloothommel van een buurman die tegen mijn auto gezeten heeft.
Toen kwam de ene verzekeraar met het bericht, dat ik teveel schade hed gemeld in dat jaar.
En dat ik bij de eerste de beste schadeclaim een terugval zou krijgen in de no-claim.
O ja had ik terug gemaild, moet ik dan bij een hagelbui al die hagelstenen van 50 mm terug gaan koppen, en moet ik in de nacht bij mijn auto gaan liggen, zodat er niemand tegen onze auto kan rijden.
Ik had daar dus 2 auto's op naam staan, vandaar dat gezeur.
Maar ik had dus dat e-mailtje gestuurd naar de directie van Ditzo, en heb hem gemeld in daat mailtje, dat ik die ene auto uit zou schrijven van mijn naam op de naam van mijn vrouw.
Ik kreeg direct een mailtje retour, dat zij van mondige klanten hielden, en dat het mailtje niet zo bedoeld was, dat het eigenlijk anders gemoeten had.
Hij dat ik aan natuurgeweld niets kan doen, en dat ik ook niets aan kon doen, dat men tegen mijn auto had gereden in de nachtelijke uren.
Dus hij sprak mij dus vrij, en bood zijn welgemeende excuses aan, dit had ik niet verdiend zei hij.
Kijk dit zijn ook erg goede berichten, dan heb je respect voor je klanten!
Dus heb ik de verzekeringen wel bij Ditzo gelaten, want ik ben er zeer tevreden over!
Dus probeer het daar eens, je kan een offerte zo in vullen, en je premie berekenen, zonder een verzekering aan je broek te hebben.
Wil je die verzekering onder de omstandigheden die men daar stelt, dan kan je verder gaan of afbreken.
Je hebt dan zelfs nog geen enkele verplichting beste Arjan, dit is dus maar een tip van mij, zonder verplichting.
Je weet dan direct wat je per maand gaat betalen, ik zelf neem nooit geen risico, en sluit altijd een inzittende verzekering af, scheelt een berg sores gezien wat ze je allemaal kunnen en willen laten betalen indien er iets gebeurt.
Je kan dus elk moment stoppen en de aftocht blazen, enkel als je acoord gaat, let dan wel even goed op.
Niet dat zij nu het mes op je strot zetten, zo zijn ze daar niet, ze blijven dus correct.
Maar je zal het zelf even moeten bekijken.
Gezien dat jou verzekeraar moeilijk doet, en je de verplichting hebt om een voertuig wat op jou naam staat wettelijk verzekert dient te zijn.
Ook al hoef je geen wegenbelasting te betalen.
De RDW regelt dit allemaal, je krijgt van hun een brief dat ze hebben geconstateert, dat je een voertuig op naam hebt, wat niet verzekert is, of niet geschorst is, ze waarschuwen dan al met een boete, dus pas goed op!
Heb ik ook met die motor gehad, ook een oldtimer.
Ik wens jou in elk geval een hele fijne zondag toe.
P.S.
Wij hebben net een hele zware onweersbui voorbij zien gaan, met zeer veel weerlicht flitsen, flits op flits, met hagel en zeer zware regenval, wel op een mooie afstand trouwens, de wind komt vanuit het Zuid-Westen, dus komt jullie kant op, sterkte.
Met vriendelijke groet,
Ad