BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Full Speed Rosmalen 8 Mei, 9:45(welke forumleden komen er?)

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
D@vid Z3

Full Speed Rosmalen 8 Mei, 9:45(welke forumleden komen er?)

Post by D@vid Z3 »

Bij deze open ik alvast een topic over Full Speed Rosmalen.

Mensen die hier graag gezamelijk heen willen kunnen hier wellicht dan hun ideeen kwijt.

Lijkt mij dus leuk om met een aantal forum leden af te spreken op een voor ieder handige plaats (tankstation of Mac) en dan gezamelijk naar Full Speed te rijden.

Graag jullie reacties, wil best helpen met iets te organiseren maar hulp is wel welkom !

Topic Author
wim325i e36

yup

Post by wim325i e36 »

goed idee, maar van hoelat tot hoelaat is het geopend? en welke dag geven jullie de voorkeur aan?

groet,
Wim

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

--------------------------------------------------------------------------------

Lokatie Full-Speed Rosmalen 2005:
Autotron Rosmalen
Graafsebaan 133
5248 NL Rosmalen
073-6293 911
(Informatie via Brabanthallen 's-Hertogenbosch)

Data Full-Speed Rosmalen 2005:
Zaterdag 7 mei 2005
Zondag 8 mei 2005

Openingstijden:
Zaterdag 7 mei: 10.00 - 17.00 uur
Zondag 8 mei: 10.00 - 17.00 uur

Entreeprijzen:
Voor arrangementen zie "kaartverkoop"
Toegangsprijs Full-Speed volwassenen: €12,-
Kinderen tot 12 jaar onder begeleiding van
een volwassene hebben gratis toegang.

Routebeschrijving:
Autotron Rosmalen is centraal gelegen aan de A50 's-Hertogenbosch – Nijmegen
en is vanuit het gehele land gemakkelijk te bereiken.

[ external image ]

Bron: www.full-speed.nl

Mike.
Last edited by dB-Mike on 14 Apr 2005 18:07, edited 1 time in total.
There's no place like the carseat...!!!

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Vermoedelijk ben ik allebij de dagen aanwezig dat hangt er vanaf wat ik aan "klusjes" te doen heb.

Mike.
There's no place like the carseat...!!!

Topic Author
Bimmer

Post by Bimmer »

Ik geef de voorkeur aan zondag, zaterdag moet ik vaak nog boodschappen doen in de winkel. :oops:

Ben benieuwd naar de reactie's. :D

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Zondag zou voor mij ook het best uit komen, tijd maakt me dan niet zoveel uit als het maar niet ergens in de middag is anders kan je je auto weer niet kwijt !

Even kijken wie zondag nog meer ok vind...

Topic Author
john

Post by john »

zondag is voor mij ook wel ok,maar het beste lijkt mij om dan vrij vroeg te gaan om inderdaad parkeerplek te hebben.

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Vroeg is inderdaad beter ja :D !

Tussen 9 en 10 ofzo :roll: ??

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Het gaat om 10 uur open, dus 9.45 is mischien een ideale tijd. 8)

Topic Author
john

Post by john »

D@vid M3Coupe wrote:Vroeg is inderdaad beter ja :D !

Tussen 9 en 10 ofzo :roll: ??
is een goeie tijd ......toch??

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Ik vind 9.45 prima hoor !!

Mischien dat er een lijstje gemaakt kan worden met wie komt op 8 mei om 9.45 op een nader af te spreken locatie !

Iemand hier goed mee, wellicht kan een van de moderators helpen met organiseren ???? :roll:

Gr,
David

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Laten we dan als volgt afspreken:

Zondag 8 mei : 9.45 verzamelen bij autotron Rosmalen. (ik zal er ruim op tijd zijn met een bmw-forum plaat achter de ruit) :wink:

Wie komt er:

1. Bimmer
2. D@vid M3Coupe
3.

(aub zelf je naam invullen als je wilt komen)
Last edited by bimmer on 15 Apr 2005 14:10, edited 1 time in total.

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

bimmer wrote:Laten we dan als volgt afspreken:

Zondag 8 mei : 9.45 verzamelen bij autotron Rosmalen. (ik zal er ruim op tijd zijn met een bmw-forum plaat achter de ruit) :wink:

Wie komt er:

1. Bimmer
2.D@vid M3Coupe

(aub zelf je naam invullen als je wilt komen)
Is het niet iets makkelijker om bij een benzinepomp te verzamelen ? Bij autotron is het waarschijnlijk druk en onoverzichtelijk. Als je bij een pomp of wegrestaurant afspreekt kan je gezamelijk erheen en wellicht ook gewoon bij elkaar parkeren !!

Is het geen id om wat bmw forum visite kaartjes te printen en achter de ruitenwissers van daar geparkeerde bmw's te doen te bevordering van het forum ?? :roll:

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Het probleem is dat mensen van diverse kanten komen, dus is het lastig om bij een tankstation af te spreken (denk ik). Als je bij de stoplichten rechts afgaat voor het autotron(mensen die van Den Bosch afkomen) en links voor de mensen van Nijmegen.

Dan moet je daarna links voor het terrein op te rijden, maar je kunt daar ook rechts, mischien dat we daar kunnen afspreken. Ik geloof zelfs dat er een parkeerplaatsje is aan de linkerkant..(maar dat weet ik niet zeker) Is voor mij alweer een jaar of 8 geleden dat ik daar ben geweest. :oops:

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Klinkt goed Bimmer. Voor mij is het ook al even geleden dat ik daar geweest ben. Wellicht goed om als allles definitief is het in een overzichtje te zetten.

Wat vind je trouwens van het id om wat visitekaartjes met www.bmwforum.nl eropgedrukt onder wat ruiten van bmw's te doen aldaar ter bevordering van het aantal forum leden ??

-edit- Lees PM. (Bimmer)
Locked

Return to “Archief”