Hallo,
Ik ben geen regelmatige bezoeker, maar vond toch dat ik me even moest aanmelden. Anderhalf jaar geleden liepen we tegen een mooie 130i CUP aan voor mijn vrouw. Ze reed op dat moment in een 116i, een uitstekende auto, maar die geweldige6-in-lijn was een jeugddroom voor me.
Aangezien de 130 van alle denkbare lekkere hapjes was voorzien (leer, M-trim, electrisch dak, xenon, navi pro, enz), hebben we toegehapt. En ik moet zeggen: nog geen seconde spijt. Wat een motor en wat een handling!
De reden voor mijn aanmelding is, dat we gedoe kregen met tikkende kleppen en dat heeft uiteindelijk geleid tot vervanging van de cylinderkop met alle bijbehorende onderdelen. Die elders op het forum voor een kort verslagje.
Tot ziens hier.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
remco, aangenaam
Moderator: Moderator Team