BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

stickers voor grill

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
sickko
Neutraal
Type Auto: x6

stickers voor grill

Post by sickko »

Verwijderd door Eric-328

nl_rico
Neutraal
Type Auto: 118i 2.0 E87

Re: stickers voor grill

Post by nl_rico »

het ziet er mooi uit !! voor nog geen 20,00 altijd te proberen ik heb zelf een 1 serie m uitgevoerd zit er zelf aan te denken om het ook te doen!!

zou zegge doen!!

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Ben er geen Fan van
Teminste niet op een normale BMW
Zoals die M3 op die foto is dat wel mooi i.c.m. zwarte nieren.
Alleen ben ik meer van het slag personen die vind dat je de nieren moet laten zoals ze zijn
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

eric-328
2e Versnelling
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT

Post by eric-328 »

Ik sluit dit topic en verwijder de link in de openingspost omdat ik sterk het vermoeden heb dat het hier om spam gaat. De eerste post zonder voor te stellen en meteen een link naar een commerciele site. Daarbij geef je in de post aan dat je een X3 hebt terwijl in jouw profiel staat dat je een x6 hebt. Tevens stel jij min of meer dezelfde vraag op het fiat 500 forum en geef je aan dat je een fiat 500 hebt... heeft alle schijn dat jij een commercieel belang hebt bij de site.
Fun is not a straight line
Locked

Return to “Algemeen”