BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Rudeboy, van een Skyline naar BMW

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Rudeboy
Neutraal
Type Auto: BMW 3 Serie E46 316ti Compact

Rudeboy, van een Skyline naar BMW

Post by Rudeboy »

Goedenavond BMW liefhebbers.

Ik ben Jeff uit regio Den Haag, ook wel bekend als Rudeboy. Ik ben begonnen in de Japanse import scene en heb zelf de volgende Japanse racers versleten; Nissan Skyline R33 / Nissan 200sx / Nissan Skyline R34 (1x)/ Mazda RX-7 Twin Turbo (1x)/ Subaru Impreza GTT (1x). Deze auto's werden veelal voor racerij, show and go, en driften gebruikt. Ik was in het verleden veel actief op Skylineclub.nl. Als daily's heb ik meestal BMW's gehad. Eigenlijk alleen maar BMW E46 modellen.

De Japanse auto's waren veelal voor de hobby, maar op den duur word je ouder.. koop je een huis.. en heb je allerlei andere (financiele) verplichtingen (zoals een baby van 5 maandjes) waardoor rondtouren in een Skyline die 1 op 4 rijdt niet meer mogelijk is. Helaas. Maar goed, met lego spelen doe je ook niet meer op je 29ste... dus niet getreurd.

Nu het kindje er is heb ik afgelopen weekend een leuke BMW 3 Serie compact op de kop getikt; een bordeaux rode. Wellicht niet de mooiste BMW van het E46 gamma.. maar betaalbaar.. mooie verbruikscijfers. Ennn.. hij rijdt heerlijk. Althans.. hij reed heerlijk, want hij staat momenteel stil met een mogelijk groot defect. En eerlijk gezegd heb ik mezelf op aanraden van een mede forum lid daarom ook hier aangemeld. In de hoop dat iemand me kan helpen. En natuurlijk verder gezellig mee kletsen met de topics en wat meer te weten komen over BMW.

Florissilfhout
1e Versnelling
Type Auto: BMW F31 320 EDE

Re: Rudeboy, van een Skyline naar BMW

Post by Florissilfhout »

Welkom op het forum Jeff!
Gefeliciteerd met je aankoop, denk ik ;)
Hoop dat je je BMW snel weer rijdend hebt!
CODIAG - Coderingen, Retrofits, Alarmsystemen - Zuid-Holland
----------------------------
BMW I01 i3s
BMW F31 320 EDE verkocht
BMW F21 118d verkocht
BMW E91 318i verkocht
Alfa Romeo GTV verkocht
BMW E46 318i verkocht
BMW E36 318iS verkocht

vinastro
Neutraal
Type Auto: BMW touring E46 (330)

Post by vinastro »

jeetje dat is sneu zeg want een BMW moet uiteraard rijden, wij komen ook uit Den Haag en mijn man rijd een E46 touring (330) en ik rijd een E36 compact en we hebben doordat mijn man de E46 voor een leuke prijs kon kopen een rode E36 touring die hij helemaal klaar had gemaakt voor onze vakantie naar Zuid Frankrijk als overbodig voor de deur staan :shock: , erg jammer dat de mensen momenteel allemaal in een crisis zitten, want deze hebben we te koop staan voor een mooie prijs, 100% technisch en optisch in orde net hij werkt namelijk zelf bij BMW Den Haag en was voorheen eerste autotechnicus bij de ANWB, dus je zou zeggen betrouwbaar en altijd BMW onderhouden en die raken we in feite niet kwijt en we horen zoveel nare dingen van mensen die auto"s kopen en alleen ellende krijgen :nee: , te erg voor woorden vind ik dat, ik wens je heel veel succes en dat het allemaal meevalt met je auto, eindelijk een beetje gesetteld en dan zoiets getsie

vinastro
Neutraal
Type Auto: BMW touring E46 (330)

Post by vinastro »

laat even weten wat er precies aan mankeert dan laat ik mijn man het even lezen, misschien dat hij je kan helpen evt.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”