Gezocht 2e hands verstruivers 330d (bouwjaar 2000)
Ik heb vorige week een E46 330d touring gekocht. Tijdens de testrit prima soepel lopende motor........totdat de dag na aankoop. Toen begon hij te 'stotteren'. Diagnose: van de 6 verstuivers zijn er minimaal 2 aan vervanging toe. Nieuw niet te betalen. En dus op zoek naar 2e hands verstuivers nummer 0 445 110 266 of nummer 0 986 435 022
Wie kan me helpen?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Gezocht: verstuivers 330d bwjr 2000
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 330d
Re: Gezocht: verstuivers 330d bwjr 2000
Spin in Rogat vlakbij Meppel, Hebben bij mijn 530d van een paar jaar terug toch heel schappelijk deze omgewisseld.
Een bedrijf(jari) in Hoogeveen die reviseert deze verstuivers. Reviseren is goed te doen en betaalbaar. zelf uitbouwen schijnt een klusje te zijn, zonder juist gereedschap. kijk maar wat je het beste past.
Een bedrijf(jari) in Hoogeveen die reviseert deze verstuivers. Reviseren is goed te doen en betaalbaar. zelf uitbouwen schijnt een klusje te zijn, zonder juist gereedschap. kijk maar wat je het beste past.