BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Technische info 330d (M57TUD30 & GS6-53DZ)

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nijhuis
Neutraal

Technische info 330d (M57TUD30 & GS6-53DZ)

Post by Nijhuis »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Bas en kom uit de omgeving van Apeldoorn, ik ben bezig met plannen voor een 'off-road speeltje' en wil hiervoor de 330d (M57TUD30) gebruiken. Deze motor wordt ook in diverse 'dakar wagens' gebruikt en is mijn inziens daar erg geschikt voor. Hierachter wil ik in eerste instantie de standaard handgeschakelde versnellingsbak (GS6-53DZ) gebruiken.

Nu ben ik op zoek naar wat afmetingen van zowel het motorblok als de versnellingsbak. Hopelijk kan iemand van hier me daarbij helpen. :)

Ik zou graag de breedte, hoogte en diepte van het motorblok alsmede van de versnellingsbak willen weten, tevens zou ik graag willen weten hoe ver de pook zit vanaf de voorkant van de versnellingsbak (daar waar hij aan de motor vast zit).

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes Bas
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”