BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mijn eerste bmw

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
lood
Neutraal
Type Auto: 316i

Mijn eerste bmw

Post by lood »

Hoi, ben lodie en heb deze week een bmw 316i gekocht.
Niet de snelste maar loopt super en toch al wat leuke opties zoals airco, elek. ramen, cruise control.
Maar meteen wat vragen bij deze. Ik heb er een paar m3 18 inch velgen bij gekocht, voor is dat geen probleem met 225, maar achter hebben we ipv 255 een band erop gelegd met 245 40 18, we hebben ook aan iedere kant 2 doorhangrubbers erop gemonteerd, maar toch , met het maken van een bocht naar rechts af en toe het idee dat er een geluid van achterkomt dat mischien de band iets raakt.
iemand mischien een idee of die velg wel past of dat iets ander een geluid kan voortbrengen links achter;
iedere reactie is welkom, ik zal ook eens wat foto s maken, kijken of ik die ergens kan plaatsen.
groet lodie
Post Reply

Return to “Stel je even voor”