BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW kopen met 200k op de teller?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gpz750r
Neutraal

BMW kopen met 200k op de teller?

Post by gpz750r »

Hallo mensen :)

ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik toch een vraagje mag stellen.

Ben aan het kijken naar een nieuwe 2ehands auto en mijn oog is gevallen op een BMW 1 Serie 118i High Executive.

Bouwjaar is jan 2009 .. en er staan 207.614 km op de teller.

De prijs hiervoor is 10k euro.

Mijn vraag is nu .. is dit het waard ? Ik neem aan dat er omdat de km-stand zo hoog is toch ondertussen wel grote onkosten aan gaan komen om onderdelen te vervangen. Of maakt het aantal kilometers niet zoveel uit voor een BMW ?

Bedankt voor het lezen !

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: BMW kopen met 200k op de teller?

Post by 325i »

sow die heeft door gereden op 4 jaar tijd :shock:
De auto zal niet slecht zijn aangezien het allemaal autobaan kilometers zullen zijn alleen toch zou ik zelf nooit z`n jonge auto kopen met die kilometers en al helemaal niet voor 10mille.

Dan kocht ik liever ene van 2005 met aantoonbaar 130dkm ofzo maar 210dkm op 4 jaar is wel erg veel.
Die persoon had beter een diesel kunnen kopen , ik vind zelfs 100dkm voor een 4 jaar oude auto al extreem veel :roll:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
gpz750r
Neutraal

Post by gpz750r »

Ja het is ook wel veel :(

Ben nu aan het kijken naar een 118i uit 2007/2008 maar het valt nie mee om zoiets onder de 10.000 euro te vinden.

Bedankt voor de reactie.

Is er trouwens veel verschil in snelheid/optrekken/comfortabel rijden tussen een 116/118 ? Anders kan ik ook voor een 116 1serie kijken.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Kwa power zit er zeker iets van verschil in alleen het is allemaal maar software matig en die paar pk zullen het niet zo spannend maken.
en je kan de software altijd nog laten aanpassen modellen van na 2008 worden wel idd iets duurder ivm de facelift alleen moet je bij een 1-seire best goed zoeken waar de verschillen in zitten :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

TimBMW5
Neutraal
Type Auto: E34

Post by TimBMW5 »

In principe kan de auto de km'ers wel aan zoals 325i al aangaf waarschijnlijk veel autobaan kilometers. Met een dergelijke stand wordt de auto wel intensief bereden en zijn de benodigde service intervallen wellicht overschreden. Lees de berijder heeft geen ''tijd'' gehad om de auto voor onderhoud te brengen. Oppassen dus ! en dit even controleren als je van plan bent om te gaan kijken. Vraagprijs is niet gek .. hierbij komt het aan op je onderhandelingstechniek ;)

Succes !
Post Reply

Return to “Algemeen”