Een hele goedemiddag,
Ik zal mij uiteraard even eerst voorstellen. Is wel zo netjes!
Ik ben hier terecht gekomen via zoeken naar een probleem wat ik had nadat mijn
Radio/navi het begeven had, ik dacht eerst even Ooh ..... Dat word een duur grapje
Ik gister toch even mijn kofferbak leeggehaald en ik bekeek de mpm module, Pikzwart!
Dus nu haastig op spoed naar een nieuwe, 2ehands is wel goedkoper maar toch lastig Hmm.
Morgen eerst maar even kalfsbeek benaderen wat een nieuwe kost!
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Rick van Spronsen, woon in Naaldwijk en heb na 9 wagens versleten te hebben
Toch maar de overstap na een BMW en ik ben verkocht!
De interesse naar bmw was er al 10 jaar sinds mijn vader een mooie e46 320ci nieuw bij kalfsbeek
Had gekocht, mjaa ik heb natuurlijk een vriendin die zegt nee geen bmw. Maar na 4 jaar
Doorzeuren of eindelijk chantage toch een mooie bmw e60 520i uit '04 kunnen kopen en zelfs
Me meisje was verkocht tijdens de proefrit en binnen een week had ik hem,
En eens een bmw en voor altijd wat ons betreft.
We hebben er leuke opties op zitten, de prof navi met cd wisselaar, uiteraard de 6 handbak. PDC achter, mooie alu lijsten,
De bekleding etc nog in Nieuwstaat. De 2.2 6in lijn loopt onwijs mooi.
Ik zit nu op m'n iPhone dus foto's posten doe ik vanavond eventjes op de pc.
Het is een saphirr zwarte met de nieuwe lak vanaf 2004, veel hardere lak.
Ik heb helaas geen xenon, maar als ik het zou nemen zou het de originele worden, een stuk fraaier als aftermarket.
Auto staat nog op origineel licht metaal.
Zijn nog aantal dingetjes wat ik eraan zou willen doen:
18 of 19'' Frankfurt velgen
M-tech bumper pakket vind ik echt onwijs mooi
Een andere uitlaat met dezelfde looks maar een ietsje zwaarder geluid. Niet te overdreven maar de 6cilinder mag je best horen, het geluid van een 535i vind ik persoonlijk het mooiste.
Agh je moet wat te wensen overlaten.
En een USB of iets ander om m'n iPhone of USB aan te sluiten maar wel met idrive te bedienen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Mijn bmw 520i 2004 e60
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 520i 2004,
-
- Neutraal
- Type Auto: Bmw 520i 2004,