BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

e46 320d touring

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BENNY W
Neutraal
Type Auto: e46 320d

e46 320d touring

Post by BENNY W »

Hallo iedereen,

Ben zonet overgestapt van Opel naar BMW. Ik heb voor een goede prijs een 320d uit 2001 kunnen kopen, er zijn wel nog een paar mankementjes misschien kunnen jullie me wel goede raad geven.

punt 1: hij trekt niet, het is een 136pk maar komt zeker niet goed op toeren en volgens her en der zou het om de lmm gaan, is dit probleem bekend bij bmw?

punt 2: kachelventilator werkt niet op geen van de standen, ik dacht eerst aan een weerstand maar die zou op volle kracht dan toch wel moeten werken????? is wel een climate control, die kan wel anders werken dat weet ik natuurlijk niet.

grtz

benny

Mrrover
Neutraal
Type Auto: E46 320d

Re: e46 320d touring

Post by Mrrover »

zojuist mijn LMM vervangen ook een 136 pk uitvoering.
Ik heb een pierburg genomen via Mister-auto. ca 80 euro! :D
Daar heeft men de beste ervaring mee, en deze Pierburg hoeft niet ingelezen te worden door de dealer.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”