BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wie ben ik

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
pascaldlente
Neutraal
Type Auto: E39 2.2i Touring

Wie ben ik

Post by pascaldlente »

Hallo beste BMW vrienden

Mijn naam is Pascal van Lent
Ben zelfstandig ondernemer in het kappers vak en professioneel DJ
Sinds kort heb ik nog eens gedurfd een BMW te kopen.

Mijn eerste BMW dateert alweer van ruim 10 jaar geleden en was een 520i (E34)
schitterende auto echter gegund was hij mij niet, naar twee maanden bezit werd mij de voorrang ontnomen en werd mijn mooie BMW totaal-los verklaart (kaboem).

Nu 10 jaar verder heb ik wederom een 520i gekocht dit keer een (E39) van het bouwjaar 2001 met pas 198.000Km op de teller, het was een mooie donker blauwe Touring.
Echter na een kleine beurt te hebben uitgevoerd met mijn schoonbroer, spreek olie wissel, filters, bougies en een bobine kwamen wij na de eerste week er achter dat ik een auto gekocht had waar de koppakking van kapot is.
De dealer heeft de auto netjes terug genomen ondanks dat ik er geen garantie op had gepakt (Bunders auto Sittard).

Maar goed, nu heb ik gisteren dus hopelijk een goede BMW aangeschaft waar ik hopelijk lang plezier van heb.
BMW E46 320i (Sedan) in de kleur Oriental blue (helaas geen facelift maar een super strakke auto).

Limited-edition
1e Versnelling
Type Auto: E91 325i

Re: Wie ben ik

Post by Limited-edition »

tja bmw zal je idd niet gegund zijn !!!!

maar hoop da je veel plezier hebt met je e46 geniet er van en veel veilige km toegewenst
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
Post Reply

Return to “Stel je even voor”