Hallo iedereen,
Ik ben ewoud kuypers en kom uit overloon prachtig dorpje in het altijd gezellige Brabant.
Momenteel rij ik een opel corsa B GSi, een pittig wagentje met de nodige aanpassingen hier en daar.
Mijn ouders rijden sinds 4 maanden een BMW Z3, heerlijke auto met je open dakkie lekker cruisen.
Mijn zwager heeft een BMW 325i vanos coupe gehad en ik was meteen verliefd op zijn auto. Helaas moest hij hem verkopen en ik kon hem toen niet kopen! Nu dat ik genoeg geld heb wil ik toch gaan kijken voor z'n auto maar daar heb ik een topic voor aangemaakt in het 3 serie topic.
Ik hoop hier wat informatie van te halen en hopelijk snel foto's te plaatsen van mijn nieuwe bimmer
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
even voorstellen.
Moderator: Moderator Team