Hoi iedereen,
Ik rij momenteel in een aardig uitgebouwde opel corsa b GSi, lekker pittig ding maar mijn hart ligt toch bij BMW.
Thuis rijden we sinds kort een Z3 en ik ben weer helemaal verliefd, het lekkere korte schakelen het sportieve rijden of het heerlijke cruisen met een open dakkie.
Mijn zwager heeft een BMW 325i vanos coupe gehad en ik was meteen verliefd op zijn auto. Helaas moest hij hem verkopen en ik kon hem toen niet kopen! Nu dat ik genoeg geld heb wil ik toch gaan kijken voor z'n auto voor mezelf ter vervanging van mijn corsa.
Waar moet ik zoal op letten bij een 325i?
Zowiezo op het blok (zweet het niet teveel) maar wat nog meet weet nket hoe het met roest zit. Weet dat opels van 1990 tot 1999 nogal roest gevoelig zijn. Weet niet hoe dit bij bimmer zit?
In ieder geval alvast bedankt voor de info en hopelijk post ik hier snel foto's van mijn nieuwe 325i.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 325i cabrio kopen waar op letten?
Moderator: Moderator Team
Re: BMW 325i cabrio kopen waar op letten?
draagarmen zwak punt achteras rubbers slang naar massameter scheurt vaak
plastig achterruit gaat snel kapot
vedder gewoon dorpels controlle kijken naar onderhoud en staat van de auto
veel plezier met een eventuele aankoop
plastig achterruit gaat snel kapot
vedder gewoon dorpels controlle kijken naar onderhoud en staat van de auto
veel plezier met een eventuele aankoop
one life one chance
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: BMW 325i cabrio kopen waar op letten?
Ook niet onbelangrijk is kijken of het diff niet uitgescheurd is
Bij de cabrio`s komt het nog vaker voor dan bij de dichte versie`s
reparatiekosten vanaf 1000euro
Bij de cabrio`s komt het nog vaker voor dan bij de dichte versie`s
reparatiekosten vanaf 1000euro
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000