Hallo allemaal.
Ik heb even een vraagje, ik ben nu in het bezit van een e46 328i coupe en heb nu stoelen met memory en elektrisch verstelbaar maar zonder lendensteun.
Nu is mijn vraag ik kan aan een M3 interieur komen Inclusief deurpanelen etc, nu is de vraag past dit allemaal? En deze stoelen hebben zijn ook inclusief elektrisch verstelbaar lendensteun. Gaat deze ook werken?
Alvast bedankt voor jullie hulp
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
past M3 coupe interieur in normale coupe?
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: past M3 coupe interieur in normale coupe?
carroserie is het zelfde dus ja het past.
Of alle electronica werkt ligt aan de kabelboom waar je de stoel op aansluit maar is in princiepe altijd te maken als het niet werkt
Of alle electronica werkt ligt aan de kabelboom waar je de stoel op aansluit maar is in princiepe altijd te maken als het niet werkt
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Hallo,
Bedankt voor je reactie, dan heb ik nog een vraagje.
Mijn auto heeft nagenoeg alle opties behalve rolgordijn en cruise control
Nu heb ik mij een multifunctioneel stuurwiel gekocht. Ik weet dat er 3 verschillende kabelbomen zijn en hij maar op 1 werkt, hoe kan ik er achterkomen welke kabelboom ik heb?
En als ik niet de juiste kabelboom heb is het dan wel op een andere manier werkend te krijge ?
Alvast bedankt
Bedankt voor je reactie, dan heb ik nog een vraagje.
Mijn auto heeft nagenoeg alle opties behalve rolgordijn en cruise control
Nu heb ik mij een multifunctioneel stuurwiel gekocht. Ik weet dat er 3 verschillende kabelbomen zijn en hij maar op 1 werkt, hoe kan ik er achterkomen welke kabelboom ik heb?
En als ik niet de juiste kabelboom heb is het dan wel op een andere manier werkend te krijge ?
Alvast bedankt
Weet iemand mijn laatste vraag ?
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
inmiddels via pm al beantwoord 

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000