BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW E46 318 mist soms vermogen

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Rafael26
Neutraal
Type Auto: bmw e46

BMW E46 318 mist soms vermogen

Post by Rafael26 »

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem en ik heb op veel forums al gelezen wat het probleem zou kunnen zijn en dit heb ik dus vervangen.

- Luchtmassameter
- bougies
- Carter ontluchtingslang
- Vacuüm slangetjes
- Vacuüm membraam

Dit heb ik onlangs allemaal vervangen omdat het daar aan zou kunnen liggen maar mijn auto doet nog precies het zelfde.
Hij houd af en toe in en begint hij te bibberen, kan dit aan mijn cilinders liggen of weet iemand een ander probleem. Ik heb deze auto al meerdere malen laten uitlezen en niemand kan het probleem vinden terwijl ik op verschillende forums heb gelezen wat het probleem zou kunnen zijn maar na alles vervangen te hebben en veel geld in hebben gestoken is het nog steeds niet gemaakt. :nou:

Kan iemand mij hier mee helpen want ik weet het niet meer! :cry: :nee:

Topic Author
Rafael26
Neutraal
Type Auto: bmw e46

Re: BMW E46 318 mist soms vermogen

Post by Rafael26 »

als ie begint met inhouden bibbert ie een beetje kan gas geven wat ik wil gaat niet meer harder blijft hangen op 120 km/pu tot ie opeens weer normaal rijd en dan is het weer wachten tot ie het weer doet het is meestal als ik de snelweg op begin te rijden dan doet ie zo raar als ik klein stukje rij met de auto dan merk ik vaak niks het lijkt ook alsof ie op 3 cilinders begint te lopen als et probleem zich voordoet ik heb nog laatste hoop en is nokas sensor vervangen verder weet ik niet waar ik moet zoeken :geek:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

als die op 3 pitten loopt moet je het bij de bobines zoeken zou ook verklaren waarom die niet meer vooruit komt ;)
Nokkenassensor denk ik zelf niet zoals je het uitlegt
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Mr. T.
Neutraal
Type Auto: 323i

Post by Mr. T. »

Ik heb met mijn E46 323 het probleem gehad dat 2 cilinders onvoldoende verbranding hadden. Dit bleek uiteindelijk veroorzaakt te worden door een vacuümlek vanuit de rembekrachtiger. Vanseveren heb ik de bobines en bougies verwisseld, hier was geen verbetering in te merken. Wellicht dus toch ergens een klein vacuumlek?
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”