BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

premium selection duitlsand

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
hanswijck
Neutraal
Type Auto: bmw 318d

premium selection duitlsand

Post by hanswijck »

Dag iedereen

Al jaren ben ik BMW-rijder en -fan. Na ruim 200.000 km met m'n trouwe 318d touring overweeg ik
binnenkort de aankoop van een tweedehandse 520d (laatste model). Op de Belgische tweedehandssites
vind ik echter niet zo meteen mijn gading en ook niet bij de BMW Premium Selection.

Echter, op de Duitse BMW Premium Selection wel. Het aanbod is er in ieder geval (uiteraard) ruimer, en
de prijzen ook interessanter. Wat ik wil weten: heeft hier iemand ervaring met het kopen bij BMW P.S. Duitsland?
Of met het invoeren uit Duitsland van een tweedehands wagen?

Alvast dank voor de informatie!
Hans

Bommetje
1e Versnelling
Type Auto: 525i 1997

Re: premium selection duitlsand

Post by Bommetje »

Duitsers zijn strenger op controle zoals ongevallen en alles wordt geregistreerd dus dat is positief
Je kan opvragen of de auto een WOK melding heeft gehad en mogelijk ook km-historie
Het invoeren kost wel geld en is voor zover ik weet leeftijdsafhankelijk, als je het nieuwste model kiest zal dat dus best prijzig kunnen zijn, controleer dat even op de site van de rdw
Post Reply

Return to “Algemeen”