Heb een probleem met mijn E36 316i.
Soms als ik op de grote weg zit en ik rij ongeveer 100 km dan plotseling begint mijn stuur te trillen.
Als ik mijn rem licht intrap dan ist het weg,soms ook als ik door een bocht ga begint hij ook te trillen.
Heb gekeken naar de fusee kogels maar deze zijn goed..de auto blijft goed in het spoor rijden en trekt ook niet naar links of rechts.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Ligt het misschien aan de stuurstangen??
Of loopt de rem dan aan of zo...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Onverwachts trillen van de auto.
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e36
-
- Neutraal
- Type Auto: 323i coupe
Re: Onverwachts trillen van de auto.
Dit heb ik ook eens gehad. Ik had toen net nieuwe remblokken op me auto gekregen.
Ben er er mee terug gegaan en bleek dat mn blokken aanliepen.
Als het net nieuwe blokken zijn zal ik er niet al te lang mee wachten. Anders kun je die ook weer vervangen
Ben er er mee terug gegaan en bleek dat mn blokken aanliepen.
Als het net nieuwe blokken zijn zal ik er niet al te lang mee wachten. Anders kun je die ook weer vervangen
-
- Neutraal
- Type Auto: e36
Re: Onverwachts trillen van de auto.
Ik heb alles nagekeken en dat was het enige waar ik steeds op terug kwam...de remmen!!
Kom ik in een bocht naar links gaat hij trillen...draai iets aan mijn stuur en het is weg...of als ik even mijn rem intrapt/
Het zou goed kunnen bedankt voor de tip....ga dat morgen gelijk even bekijken.
Je hoort van mij hoe dit afgelopen is.....
Kom ik in een bocht naar links gaat hij trillen...draai iets aan mijn stuur en het is weg...of als ik even mijn rem intrapt/
Het zou goed kunnen bedankt voor de tip....ga dat morgen gelijk even bekijken.
Je hoort van mij hoe dit afgelopen is.....