Omdat ze op het Alfa 155 forum, waar ik normaal actief ben, niet zo gek zijn van BMW's (vreemd, want het zijn prachtige auto's!), plaats ik hier even een paar foto's van Marco Jacoangeli en zijn BMW 320i.
Marco doet mee aan het Italiaanse heuvelklimkampioenschap (Campionato Italiano Velocita Montagna) in de klasse E1 Italia. Hij gaat daar de strijd aan met ondere andere de Alfa 155 GTA's van Roberto Di Giuseppe en Eugenio Molinaro, de 600+ PK sterke Lancia Delta HF Integrale Evo van Fulvio Giuliani en nog een aantal fraaie Superturismo bolides.
Hoewel zijn BMW minder pk's heeft dan zijn concurrenten bewijst hij steeds opnieuw een klassecoureur te zijn, door constant voorin mee te rijden. Op dit moment leidt hij het klassement van Gruppo E1! Ook in voorgaande jaren is hij succesvol geweest: kampioen in 2002, 2003 en 2006. Mijn waardering voor Marco en zijn auto is zeer groot, mede dankzij het feit dat hij praktisch een "one man team" is!
De foto's zijn gemaakt tijdens de Cronoscalate del Reventino op 22-07-2007 en tijdens de Coppa Paolino Teodori op 29-07-2007. Enjoy!
Meer info over Cronoscalate is te vinden op www.cronoscalate.it
Groeten van een Alfa 155 fan (en tegenwoordig ook BMW liefhebber)! Frank.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Cronoscalate: BMW 320i - Marco Jacoangeli
Moderator: Moderator Team