BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

FF voorstellen met BMW 325I E92

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Barolo
Neutraal
Type Auto: BMW 325i Coupé

FF voorstellen met BMW 325I E92

Post by Barolo »

Hallo allemaal,

Heb een paar weken de tijd genomen om een nieuwe 2de hands auto aan te schaffen. Heb mijn Leasebak, een mooie Audi A4 Avant S-Line in geleverd met het wisselen van baan / werkgever. Rij nu in de grootste auto met eigen chauffeur, maar moet die wel weer delen met zo'n 30 andere passagiers. Ben inmiddels wel een grote fan geworden van het openbaar vervoer met de BUS, maar wilde toch weer een eigen auto voor erbij. Heb mij een maand georiënteerd wat ik zou willen hebben. IIGV geen type leaseauto, maar een coupe met minimaal 200 PK en een automaat. Te veel file naar mijn werk. Heb ook nog in een Ford Focus ST 225 PK en een Peugeot RCZ gereden. 2 weken terug op een zaterdag gereden in een zo goed als nieuwe RCZ met 156 PK maar handgeschakeld, een Audi A3 sportback met 200 PK en DSG bak en als laatste de BMW 325 coupe AUT. Ik vond deze meteen de mooiste en hij reed ook veruit het beste van alle 3. Ik kreeg een mooi aanbod van de BMW dealer Bert Story te Den Bosch. Nog een weekje nadenken en vorige week heb ik weer een proefrit gemaakt en de auto gekocht.

Naast de BMW heb ik ook nog een Porsche. In de winter rij ik daar niet mee. Ben een super junky op het Porsche Forum en doe 1 x per maand mee aan een Porscheforum evenement. Die zijn gezellig waar altijd iedereen blij en vrolijk is. Verder werk in de ICT en schrijf artikelen over Android.

[ external image ]
That's thirty minutes away. I'll be there in ten. - Pulp Fiction -

Emieltjuh
1e Versnelling
Type Auto: BMW 1-Serrie 118i

Re: FF voorstellen met BMW 325I E92

Post by Emieltjuh »

Welkom :ja:
Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]

Smotske
1e Versnelling
Type Auto: E87 120d High Executive

Post by Smotske »

Welkom! Dikke bak, met heerlijke 6cyl!

snellehenkie
1e Versnelling
Type Auto: 323Ci Cabrio

Post by snellehenkie »

Hey Barolo, wisten we al :mrgreen:

:ja:
kanienogharder?

Inseen
Neutraal
Type Auto: E91

Post by Inseen »

Welkom,

Van zo'n mooie BMW willen wij natuurlijk meer foto's zien :D
Foto's van de Porsche zijn ook welkom :ja:

Topic Author
Barolo
Neutraal

Post by Barolo »

Topic Author
Barolo
Neutraal

Post by Barolo »

Smotske
1e Versnelling

Post by Smotske »

:ja: :ja:

snellehenkie
1e Versnelling
Type Auto: 323Ci Cabrio

Post by snellehenkie »

Alleen dat notenhout kan ik niet zo waarderen......is dat eenvoudig te vervangen bij (alle) Beemers?
Heb er in het verleden al vaker auto's voor laten staan, zelfs een knappe 993.....zat er notenhout in :duh:
kanienogharder?

Smotske
1e Versnelling

Post by Smotske »

Ieder z'n smaak! Maar gaaf ding!

Nog plannen voor dat ding?

Topic Author
Barolo
Neutraal

Post by Barolo »

Nee geen echte plannen. Het is echt voor erbij. Ik heb nog 2 andere auto's. Ik wilde wel iets moois en aparts. Vind de houtinleg super mooi. Maakt hem sjiek en geeft een rijk en warm gevoel. Vroeger ook wel eens een 320 (Lease) met houtinleg gehad. De coupe met 6 cilinder, sportstuur = standaard en volgens mij ook sportonderstel, vond hem wel hard geveerd. Die automaat in de S-stand doet het geweldig. Ben helemaal blij met deze auto. Het is een Executive uitvoering. Had liever de High Executive gehad, maar heb deze gekozen omdat die er nog uitziet als nieuw. Geleverd aan een vaste klant van Bert Story Den Bosch. Nieuwe banden en wordt geleverd met een grote beurt en 6 maanden garantie. Heeft geen enkele slijtage plek op de startknop en sleutel na. Kan dat makkelijk gerepareerd worden? Wel gevraag aan de verkoper, maar antwoord had hij er niet op. Tja verkopers he.....Mis nu wel sportstoelen en Bluetooth. Dat laatste vind ik niet zo belangrijk, maar die sportstoelen wel. De standaard stoelen zijn wel elektrisch heel goed in te stellen, met 2 x geheugen zelfs. Dat compenseert de te korte zit een beetje. Misschien als ik nog een keertje leren sportstoelen kan scoren, dan ben ik dar zeker voor in de markt. Verder hoop ik hier de komende 3 jaar weinig kosten aan te krijgen. Mijn Android HTC One heeft een goede en harde speaker. Die klik ik op een magneet op de ventilatierooster. Verder zit alles erop wat ik belangrijk vind. Navigatie hoef ik niet, loopt toch altijd 3 jaar achter. Ik gebruik Google Maps. Als je met Google Chrome je adressen achter de laptop of tablet opzoekt, dan wil de feun meteen naar die locatie navigeren. In de ander 2 auto's zit wel navigatie standaard ingebouwd, maar die gebruik ik nooit. De velgen vind ik wel mooi, maar als ik een xtje een mooie 18 inch set tegen kom, dan koop ik die waarschijnlijk wel. Heb overigens voor de Porsche al 3 jaar een mooie 18 inch velgenset liggen en die moet ik nog steeds een keertje overzetten. Ik heb daar geen echte haast mee.

Smotske
1e Versnelling

Post by Smotske »

Helemaal top! :ja:

Ben me al een beetje aan het orienteren op een andere auto, na deze Einser, als ik dicht bij de 2 ton kom. Ook wel hele gave E92's gezien. Diesels dan h`e. 325d of 330(x)d. Dan maakt een 18" het hele plaatje zeker wel af!! :D

Maar veel plezier ermee!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”