Hallo allemaal.
Een aanvulling op mijn vraag over remkrachtverchil achterremmen.
Is het echt zo lastig om de remtrommels te demonteren?
Alvast bedankt, Kees.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Aanvulling op mijn vorige vraag, remtrommels demonteren..
Moderator: Moderator Team
-
Keeskrimpen
- Neutraal
- Type Auto: 316 Compact
Re: Aanvulling op mijn vorige vraag, remtrommels demonteren.
Je kan hier kijken bij jouw type wagen. http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Compact
De 316 1.9 heeft hydraulisch bediende remschijven achter, met de binnenzijde als mechanische handrem remtrommel.
De 316 1.6 heeft volledige hydraulische bediende remtrommels of schijven afhankelijk van bouwjaar.
Als je remkracht verschil hebt kan het aan de remcilinder [trommels] of remcup [schijven] liggen als die zwaar lopen aan één zijde.
De 316 1.9 heeft hydraulisch bediende remschijven achter, met de binnenzijde als mechanische handrem remtrommel.
De 316 1.6 heeft volledige hydraulische bediende remtrommels of schijven afhankelijk van bouwjaar.
Als je remkracht verschil hebt kan het aan de remcilinder [trommels] of remcup [schijven] liggen als die zwaar lopen aan één zijde.
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
Re: Aanvulling op mijn vorige vraag, remtrommels demonteren.
door een boutgat kijken met een lamp dan tandwiel om hem terug te stellen opzoeken terug stellen en je haalt de trommel/schijf er zo af
one life one chance