Hallo allemaal,
ik heb me een tijdje geleden aangemeld met een aantal vragen over de BMW.
Na veel kijken en toch aardig wat rondbellen en rondzoeken, hebben we een mooie 325td van '96 gekocht, met 270000 op de teller. De onderhoudsboekjes zitten erbij. De auto was een familieauto, maar de zoon was er het gekst mee, en dus werd de auto wekelijks gewassen gevolgd door een waxlaagje.
De auto aangekeurd, en alles zag er zeer goed uit voor de leeftijd, heeft een paar kleine krasjes en oppervlakkige deukjes zonder lakschade, en de multiriem zal met ongeveer 10000 km vervangen moeten worden. Helaas is het deurpaneel links achter door iemand geprobeerd te lijmen dus die ziet er niet mooi uit. Verder waren er geen mankementen. We hebben er een mat zwarte radio in gekocht, die mooi bij het dashbord past. We willen de versnellingspookknop vervangen voor een originele, of een andere (geen bling bling) dus als iemand er een weet of er een heeft en die wil verkopen hoor ik het wel. Het embleem op de kofferbakklep word binnenkort vervangen, en aan de beide voorwielen missen de ventielstofdopjes.
Verder heeft de auto:
17 inch licht metalen velgen,
airco,
climat control,
Meegespoten bumpers,
electrische ramen voor en achter,
Silverline bekleding,
radio/cd/mp3 speler,
buitentemp meter,
ABS,
getint glas,
kaartleeslampjes,
klasse 3 alarm,
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening,
bermschijners,
meekleurende binnenspiegel,
verwarmde buitenspiegels,
antenne in de achterruit,
stuurbekrachtiging,
lampjes bijde zonnekleppen voor,
Er zijn andere boxen in gekomen bij de vorige eigenaar dus het geluid klinkt goed.
Meer weet ik eigelijk zo even niet.
Morgen komen er nieuwe gloeibougies in, deze geven tijdens het gloeien maar 5 volt aan, en dat is dus de reden dat hij met kou wat slecht start.
We hopen er een hoop plezier aan te gaan beleven en kijken hoeveel veilige km's deze op de teller gaat krijgen.
Maris
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Mijn nieuwe 325TD
Moderators: Moderator Team, Service Team
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
-
Rajamoffin
- Neutraal
- Type Auto: 318is Coupe M44
moet je nou niet denken dat ik negatief ben.germy wrote:nette auto voor die leeftijd (en kilometrage) ! Veel plezier met je nieuwe scheurijzer
maar ik vind 270 000 geen nette kmtrage hoor.
ik vind dat ronduit veel
ja ok het is een diesel en dan nog.
en naar mijn mening waarom een td en geen tdS?
ik vind het zonde qua keuze
maar dat haalt niet weg dat het een hele nette auto is qua uiterlijk
innerlijk..zal de tijd laten blijken denk ik vooral met 270 000
de km's vallen echt wel mee...
vooral voor een bmw diesel...
ga maar eens naar de dealer en kijk maar eens hoeveel bmw diesels je dealer aanbiedt met garantie van het huis en dat soort dingetjes......
zoek maar eens rond, je vind met gemak diesels met meer dan 350k die nog lopen.....
vooral voor een bmw diesel...
ga maar eens naar de dealer en kijk maar eens hoeveel bmw diesels je dealer aanbiedt met garantie van het huis en dat soort dingetjes......
zoek maar eens rond, je vind met gemak diesels met meer dan 350k die nog lopen.....
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
BMW POWER70
- Neutraal
524td
hallo allemaal,
Heb op Mobile.de nog een 524td gezien met 700.000km op de klok van 1989 dacht ik.De td telt even veel cc inhoud en pk's.Dus het zijn geen slechte autos die Td's en tdssen.Daarbij was alleen de 318tds de slechtste tds van BMW heb het ergens gelezen op duitse TUV form.Wij hebben zelf een 318tds gehad alleen nog nooit een mankement gehad.Dus BMW blijft voor ons!
m.v.g.
A.Muldur
Heb op Mobile.de nog een 524td gezien met 700.000km op de klok van 1989 dacht ik.De td telt even veel cc inhoud en pk's.Dus het zijn geen slechte autos die Td's en tdssen.Daarbij was alleen de 318tds de slechtste tds van BMW heb het ergens gelezen op duitse TUV form.Wij hebben zelf een 318tds gehad alleen nog nooit een mankement gehad.Dus BMW blijft voor ons!
m.v.g.
A.Muldur