Goede middag,
Ik wil een carkit aansluiten. Zit er in een E39 touring een stroompuntje oid waar ik makkelijk van kan aftakken?
Gr Dennis
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
stroom puntje
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E28 E34Touring, E36
Re: stroom puntje
Hi Dennis, je radioaansluiting kun je aftakken, vanaf 'radiocontact' heb je dan stroom voor je carkit. Of je takt de constante radiodraad voor voor 'zenderbehoud' af(gele draad als ik 't goed heb). Radio zal wel uit de slede moeten en verder waar je de kabel naar je kit langs wilt leggen. Succes, Danny
Ben ik weer. Onze zoon is in de tussentijd geboren dus er zijn wat dingen blijven liggen 
Ik heb een fabrieksradio. Kan ik die er zo uit trekken of is daar een foefje voor?
Zit een radio met cassette in met in de koffer een wisselaar.

Ik heb een fabrieksradio. Kan ik die er zo uit trekken of is daar een foefje voor?
Zit een radio met cassette in met in de koffer een wisselaar.
-
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Van Harte man.
mogelijk moet je een kleine imbus of torx gebruiken om de radio los te maken van de midden console.
mogelijk moet je een kleine imbus of torx gebruiken om de radio los te maken van de midden console.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa