Hallo allemaal,
Nieuw op t forum, ik heb pas geleden een E38 730 uit 1995 gekocht.......een fijne auto en vorige week bij BSB Eck en Wiel een hoop achterstallig onderhoud laten fixen.
Motor een grote beurt, remschijven voor, remblokken rondom, nieuwe multi riemen, nieuwe waterpomp, nieuwe remleidingingen voor, nieuwe koppelstangen voor.
Er zijn nog wel paar puntjes waarmee ik aan de slag moet, er liggen 20 inch Alpina velgen onder die ik van de winter wil aanpakken en wil nog een ander voorscherm monteren.
Auto heeft zo'n 230000 km gelopen dus ik hoop er nog wel ff plezier van te hebben, ik rij er hoofdzakelijk alleen in de weekenden er mee.....ik ben vrachtwagenchauffeur.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ff voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E87 120d High Executive
Re: ff voorstellen
Welkom! Gave bak! Zeker met die grote Alpina's! Heb je foto's?
-
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Welkom,
Namens Team BMWforum.nl
Enne waar zijn de fotos
Namens Team BMWforum.nl
Enne waar zijn de fotos

Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
-
- Neutraal
- Type Auto: 730 e38
Thx, nee heb toevallig van de week de foon leeg gegooid....ik zal als ik van t weekend wel ff een nieuwe foto maken.... 

-
- Neutraal
P.s. hoe kan ik hier foto's uploaden?
-
- Neutraal