BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

water in de ruimte van de tankdop

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
louishuis
Neutraal
Type Auto: e39

water in de ruimte van de tankdop

Post by louishuis »

hallo allemaal ik heb een e39 en per toeval kwam ik er achter dat mijn tankklepje niet opslot zit weet iemand waar de storing zou kunnen zitten?
ook blijft er water in de ruimte achter de het klepje staan en volgens mij moet daar een gaatje zitten om het water af te voeren maar ik voel of zie niets kan iemand mij vertellen hoe dit precies werkt.

gr. Louis

DannysedanE36
1e Versnelling
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: water in de ruimte van de tankdop

Post by DannysedanE36 »

Hoi Louis. Het slotstangetje van de vergrendeling wil wel eens(te) zwaar gaan in de geleiders door ...... . Smeren(schoonmaken bij aanslag) ervan en mogelijk is het probleem opgelost. Kan ook zijn dat de stelmotor(actuator) kapot is; soms wil nog wel van 't slot, maar niet niet meer op slot(of omgekeerd) :mrgreen: . Groeten, Danny
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”