Hey hoi iedereen,
Bij deze mij even voorstellen. Rob 34 jaar samenwonend en vader van een geweldige dochter.
De laatste 2 jaar rondgehobbeld in een Renault Laguna, hiervoor jaren gereden in een 3 serie. Ben al jaren fan van de E39, fen nu de tijd aangebroken om deze aan te schaffen.
Dit is ook meteen de reden om mij hier te registreren, daar ik vooraf zelf nog wat vragen heb, en hoop dat jullie mij hierin willen assisteren.
Gezien de meeste auto's ondertussen toch al respectabele km. standen hebben, hieronder beknopt de auto die ik op het oog heb.
'96 er 523, Km. 261000 automaat. Optisch in goede staat, interieur ziet er ook nog goed uit. Uitgerust met geintegreerde navi ( werkend ).
Mijn vragen liggen op de Km. stand is dit nog wel vertrouwd zulke km. standen ? En uiteraard de levensduur van een automaat, en hoe kun je redelijk controleren in welke staat deze zich bevindt ?
Alvast dank voor de reacties,
Met vriendelijke groet,
Rob
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Nieuw lid "Nighthawk"
Moderator: Moderator Team