BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bekleding

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Bekleding

Post by Mike »

Heyhey,

even een vraagje, de bekleding van mijn e36 coupe laat een beetje los :(
bij de handgrepen en de zijpanelen achterin... nu heb ik een sterke lijmsoort gekregen van een collega van me ma's werk (bekleed interieurs van boten)
en hun gebruiken dit ook daarvoor..

maar goed, hoe krijg ik het los? als ik het zo zie lijkt het een los paneel die op de deur zit (waar de stof om zit) is dat zo of moet het hele deurpaneel eraf??

ik wou het graag weer netjes vastplakken allemaal want zo is het geen gezicht natuurlijk :)

Gr, Mike

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

ik heb de deurpanelen er al vaker af gehad.
Dit is gewoon 1 geheel, en volgens mij is / was dit al van te voren gelijmd dus hoe je dit het beste opnieuw kan doen zou ik niet zo snel durven te zeggen.

Of je moet de stof op de randjes proberen te lijmen.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Post by Mike »

heb het eraf gehaald maar dat is geen doen, ik ga eerst maar ff rondkijken of ik 2e hands nog wat goeds kan vinden en anders haal ik een nieuw stofje en fix ik het zelf wel in elkaar!!
Locked

Return to “Archief”