BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

sleutel cv werkt niet meer

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
louishuis
Neutraal
Type Auto: e39

sleutel cv werkt niet meer

Post by louishuis »

hallo allemaal ik heb een probleem met mijn sleutels de afstandsbediening werkt niet meer van beide sleutels ik kan hem wel gewoon met de sleutel in het slot openen en ik kan de auto ook gewoon starten.
ze zeggen dat je dan de sleutels opnieuw moet inleren dit heb ik ook al geprobeerd maar dit werkt ook niet, volgens de bmw garage kan er ook een zekering stuk zijn weet iemand welke zekering dit is want als ik de deur gewoon open met de sleutel in het slot gaat het alarm af wat een heel irritant geluid is dus als ik dan nog moet zoeken welke zekering dit is staat de hele straat op mijn terrein.
of kan het nog iets anders zijn?
gr. Louis

Speedy540
2e Versnelling
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i

Re: sleutel cv werkt niet meer

Post by Speedy540 »

Heb je de batteryen van de sleutels vervangen?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Topic Author
louishuis
Neutraal
Type Auto: e39

Post by louishuis »

de batteryen hoef je niet te verwisselen want als je de sleutel in het contactslot doet laad hij vanzelf op, het zou ook wel heel erg toevallig zijn als alle twee de batteryen leeg zijn.

lekkerebert
1e Versnelling
Type Auto: E39 530i Touring 2002

Post by lekkerebert »

is je toetsenbord ook stuk dat je geen hoofletterz en interpunctie en zoo gebruik dat is toch zo klote-leze zeg...

Stel dat je wel hoofdletters, en interpunctie, zou gebruiken, zou dat een stuk prettiger lezen wezen.
Wellicht krijg je dan ook meer bruikbare reacties.
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”