Beste BMWforum leden,
Laat ik mezelf eerst even voorstellen. Ik ben een jongeman van 23 jaar, en sinds kort eigenaar van deze prachtige BMW M135i. Helaas zal ik dit beestje niet iedere dag gaan rijden, simpelweg om de reden dat het woon werkverkeer te duur gaat worden. Daar heb ik me trouwe diesel voor. De dagen dat ik vrij ben, wil ik graag doorbrengen met mijn BMW M135i haha;). Daarom wil ik er ook een ander uitlaatsysteem onder zetten, voor de extra beleving / geluid / power etc etc..
Nu heb ik me een klein beetje verdiept in de uitlaten business maar echt wegwijs word ik niet. Vandaar dat ik hopelijk via jullie expertise wat wijzer kan worden. Ik heb inmiddels al zitten kijken naar : Bastuck, Milltek, SuperSprint, M performance. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer! Hebben jullie ervaringen / tips etc ? Ik wil een lekkere dikke roffel, met geregelde klappen/ploffen uit de uitlaat !
Alvast bedankt !
M135i
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Advies nieuwe uitlaatset voor BMW M135i
Moderator: Moderator Team
Advies nieuwe uitlaatset voor BMW M135i
Last edited by M135i on 27 Oct 2014 15:06, edited 1 time in total.
-
RodericE32
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW E32 750i/E36 316i
Re: Advies nieuwe uitlaatset voor BMW M135i
Eisenmann...
Re: Advies nieuwe uitlaatset voor BMW M135i
Bedankt voor je reactie ! Waarom zou jij voor Eisenmann kiezen ?RodericE32 wrote:Eisenmann...