BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Brandstofmeter doet het niet .

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
annlociq
Neutraal
Type Auto: 318I e46 2002

Brandstofmeter doet het niet .

Post by annlociq »

Beste bmw fans!,

Ik ben een 18 jarige student die een bmw e46 2002 318I in zijn bezit heeft met 177777 km op de teller,
Auto heb ik met mijn vader gekocht , Door mijn vader ben ik ook een bmw gek geworden.
Ik zal me Voorstellen met foto's en gegevens alleen heb op het moment geen tijd voor, toch hoop ik dat jullie mij kunnen helpen!.

Heb een aantal vragen of opmerkingen waar jullie misschien meer van af weten:

1. Mijn brandstofmeter doet het niet geen idee waarom?
2.als ik flink gas geef hoor je een piep achtige geluid die maar constant aanwezig is, bij het veel gassen(doordrukken)
3.In mijn kofferbak zit een originele bmw cd-speler,hij gaat niet open.
4,als ik gas loslaat echt helemaal voel je echt dat de auto terug trekt lijkt wel met een shock achtig gebeure.

Op meer kom ik op dit moment niet, het is een fijne auto rijd lekker mijn vader ze 3de bmw al in 10 jaar tijd.
Ik maak me een beetje zorgen ben van plan om naar een bmw dealer te gaan maar ben bang dat het veel zult kosten.
Ik hoop echt dat jullie mij wat tips en misschien zelfs een antwoord kunnen geven wat de oorzaken zijn
ERG BEDANKT!

Groetjes Kadir

Speedy540
2e Versnelling
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i

Re: Brandstofmeter doet het niet .

Post by Speedy540 »

Ik wee niet waar je vandaan moet komen? Maar ik kan hem eens uitlezen voor je. Zit in delft. Moht je dit wat vinden stuur me maar een pm
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Topic Author
annlociq
Neutraal
Type Auto: 318I e46 2002

Re: Brandstofmeter doet het niet .

Post by annlociq »

Speedy Erg bedankt! me vader zal naar het uitlezen kijken voor een vriend levert dit niks op wil ik graag in aanraking komen met jou ! ik hoop dat jullie deze jonge bmw eigenaar kunnen helpen groetjes,
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”