Betse allen,
Ik heb graag een advies van jullie nodig. Ik heb een bmw 3 serie, diesel van 2004. Kilometerstand 330000. Ik heb de auto al anderhalf jaar met veel plezier gereden. Afgelopen maand apk keurig en grote beurt gehad. Alles is oke. Na een paar weken hoor ik een raar geluid. Mee naar de garage bleek de volgende kapot te zijn;
De tussen as is echt stuk en moet vervagen worden, kosten 850€ inc.
Shokbrekers beide moeten vervangen worden 400€
De motor steunen (deagers) is stuk en moet vervangen worden 200€
Ophanging uitlaat moet gemaakt worden.
Al met al een bedrag van 1800€.
Ik zit nu in een enorm twijfel, is de auto het waard en moet ik de reparaties doen? Heeft de auto zoveel kilomerters dat ik nu alleen maar problemen kan verwachten? En betekent dat ik de auto maar beter weg kan doen?
De auto ziet er van buiten en van binnen heel goed uit. Geen roest plekken of wat dan ook. Hij rijdt super en is nog steeds zuinig. Elctronica werkt nog steeds perfect geen storingen of wat dan.
Ik weet dat ik zelf die beslissing moet maken maar ik wil heel graag adviezen van jullie.
Ik hoor graag van jullie ook ervaringen van mensen met auto van zoveel kilomerters.
Alvast bedankt.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Repareren of verkopen BMW 3 serie
Moderator: Moderator Team
Re: Repareren of verkopen BMW 3 serie
Als je de auto met die gebreken verkoopt, dan wordt het ook in mindering gebracht op de verkoopprijs dus wat dat betreft kun je het laten repareren mits de auto verder geen ernstige gebreken vertoond natuurlijk.
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
1ER REIHE