Heeft er iemand ervaring met deze scanner met software voor op de laptop? BMW Scanner Car Diagnostic Tool (Version 1.4.0)
Ik vind het er wel goed uitzien maar heb er geen ervaring mee. Het lijkt me wel handig om hiermee wat foutcodes te elimineren en wat andere instellingen in de ECU te programmeren.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW Scanner Car Diagnostic Tool (Version 1.4.0)
Moderator: Moderator Team
BMW Scanner Car Diagnostic Tool (Version 1.4.0)
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE
1ER REIHE
Re: BMW Scanner Car Diagnostic Tool (Version 1.4.0)
Ik heb er 1. Hij werkt erg prettig, het is makkelijk instellingen veranderen op deze manier. Echter kun je er ook dingen mee om zeep helpen, voorzichtig mee om gaan dus.
Jeroen,
Weet je nog waar je deze hebt gekocht, ik zie het staan bij DX.com voor een redelijke prijs.
Weet je nog waar je deze hebt gekocht, ik zie het staan bij DX.com voor een redelijke prijs.
1ER REIHE
1ER REIHE
Robby,
Ik heb de mijne van eBay af, dit is gewoon een goedkope chinese kloon van de orginele. Ik heb er toen 23 euro voor betaald. Let er wel op dat je met de 1.4.0 alleen de modellen E38, E39, E46, E53, E83 en E85 kan lezen/schrijven. De 2.1.0 kan wel de nieuwere E-series.
Ik heb de mijne van eBay af, dit is gewoon een goedkope chinese kloon van de orginele. Ik heb er toen 23 euro voor betaald. Let er wel op dat je met de 1.4.0 alleen de modellen E38, E39, E46, E53, E83 en E85 kan lezen/schrijven. De 2.1.0 kan wel de nieuwere E-series.
Hoi Jeroen, Ik haal het idd uit China. Ik heb een E46 dus dat komt helemaal goed.
http://eud.dx.com/product/bmw-scanner-c ... RqdsPmsX9x
http://eud.dx.com/product/bmw-scanner-c ... RqdsPmsX9x
1ER REIHE
1ER REIHE