Hallo lotgenoten,
Bimbam hier!
35 jaar geleden geboren en woonachtig in het zonnige zuiden in de omgeving van Roermond.
Vandaag heb ik mijn eerste Bimmer gekocht, en ben er heel erg gelukkig mee.
Mijn vorige auto's waren o.a. 2 Audi A4 2.5 TDI V6 Quattro's (180pk), 2 gechipte Passat, ontelbaar veel GSI's (een stuk op 8 Astra's), en nog veel en veel meer.
Uiteindelijk besef je dan toch dat achterwielaandrijving ook erg aangenaam kan rijden, en was de koop snel gesloten.
Heb je na het lezen van dit berich vragen, opmerkingen of nazorg nodig, schroom dat niet en laat het weten.
Groetjes,
Bimbam
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hoi! Bimbam hier
Moderator: Moderator Team
Re: Hoi! Bimbam hier
f30?
Re: Hoi! Bimbam hier
Die hadden ze in 2002 nog niet.
Een 320d touring met (nog) 136 pk.
Komende maand gaat ie naar KC Performance om er een paar digitale ponys bij te laten schrijven.
Een 320d touring met (nog) 136 pk.
Komende maand gaat ie naar KC Performance om er een paar digitale ponys bij te laten schrijven.