BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
gieren op toerental over me speakers
Moderator: Moderator Team
-
meneermarcus
- Neutraal
gieren op toerental over me speakers
goeden avond!
ik heb een probleem sinds ik mijn speakers in me hoedeplank aangesloten heb op me versterker.
zodra ik me auto start hoor ik een heel irritant gierend/jankend geluid over me speakers en verhoogt met het toerental mee.
ik had me subwoofer ook al aangesloten op me versterker maar dan hoor je uiteraard niks omdat die een te lage frequentie heeft, maar ik denk dat het daar ook al in zat.
ik zat te denken aan de dynamo, dus heb ik op de sloop een andere dynamo geregeld er in gezet, en maakte niks uit.
spanningsregelaar vervangen van me dynamo, maakt ook niks uit.
massa en plus gecontroleerd van me versterker.
heeft iemand hier ervaring mee of heeft nog tips?
mvg
ik heb een probleem sinds ik mijn speakers in me hoedeplank aangesloten heb op me versterker.
zodra ik me auto start hoor ik een heel irritant gierend/jankend geluid over me speakers en verhoogt met het toerental mee.
ik had me subwoofer ook al aangesloten op me versterker maar dan hoor je uiteraard niks omdat die een te lage frequentie heeft, maar ik denk dat het daar ook al in zat.
ik zat te denken aan de dynamo, dus heb ik op de sloop een andere dynamo geregeld er in gezet, en maakte niks uit.
spanningsregelaar vervangen van me dynamo, maakt ook niks uit.
massa en plus gecontroleerd van me versterker.
heeft iemand hier ervaring mee of heeft nog tips?
mvg
-
meneermarcus
- Neutraal
dat heb ik dus ook al geprobeerd, ik heb er zelfs 2 tussen gezet om te kijken of het weg ging. maar het eenigste wat er gebeurde was, vermogen verlies van het geluid. en het gieren/janken was er nog steeds.
die Ground Loop Isolators waar jij het over hebt, zijn bagger, er komt gewoon simpel weg minder geluid uit.
maar evengoed bedankt voor je reactie.
die Ground Loop Isolators waar jij het over hebt, zijn bagger, er komt gewoon simpel weg minder geluid uit.
maar evengoed bedankt voor je reactie.
-
compuonline
- 1e Versnelling
-
meneermarcus
- Neutraal