BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
Even voorstellen
Hallo BMW fans,
Ga me even voorstellen. Heet Marcel ben 25 jaar en heb een 3 maanden geleden een E36 M3 gekocht, heb ook nog een E36 316i maar die staat te koop. Mijn M3 is een E36 coupe met een 3.0l in lijn moet nog wat aan gedaan worden maar dat kost even wat tijd
Ben al van jongs afaan BMW fan heb ook altijd strijd met me jongere broer, want hij is fan van Audi vind dat persoonlijk ook een mooie wagen en mijn nr2.
hierbij wat foto's
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ga me even voorstellen. Heet Marcel ben 25 jaar en heb een 3 maanden geleden een E36 M3 gekocht, heb ook nog een E36 316i maar die staat te koop. Mijn M3 is een E36 coupe met een 3.0l in lijn moet nog wat aan gedaan worden maar dat kost even wat tijd
Ben al van jongs afaan BMW fan heb ook altijd strijd met me jongere broer, want hij is fan van Audi vind dat persoonlijk ook een mooie wagen en mijn nr2.
hierbij wat foto's
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMW M-power
Nice
Welkom!!
Van buiten origineel.. netjes (wel andere lampjes er voor in?)
Van binnen mooie hug-you-to-death-seats 8)
Alleen die plastik hout inleg dingetjes vin ik wat minder bij een e36.
Dat past niet zo bij het interieur van de e36 naar mijn mening.
Tip: behandel je stoelen effe met een cremé... dan vallen die scheurtjes niet zo op en blijft het leer in goede conditie.
Nice

Welkom!!
Van buiten origineel.. netjes (wel andere lampjes er voor in?)
Van binnen mooie hug-you-to-death-seats 8)
Alleen die plastik hout inleg dingetjes vin ik wat minder bij een e36.
Dat past niet zo bij het interieur van de e36 naar mijn mening.
Tip: behandel je stoelen effe met een cremé... dan vallen die scheurtjes niet zo op en blijft het leer in goede conditie.
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
[ external image ] leadfoot syndrome

Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé
-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom op dit forum!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
- 1e Versnelling
-
- Neutraal
Re: Even voorstellen
Hallo, het is een tijd geleden dat ik hier op het forum was. Maar in die tij is er veel gebeurt met me M3.
Ondertussen is mijn E36 316i een paar maanden al verkocht aan een pool voor 3.800.00 euro vind persoonlijk jammer dat die daar rijd maar heb er aardig wat geld voor gevangen, niet gek voor een wagen uit94 met 2 ton op de teller.Er is ook al veel aan me M3 gedaan ze is weer op orginele schokbrekes en veren gekomen (vond haar te laag) M5 replica velgen omgezet, lampen omgezet,met Meguiars gewassen en gepoetst, audio omgezet.
Wat er niet op de foto's staat zijn andere achterlampen(clear Rood Zwart), achterspoilerlip en Rieger raamspoiler en andere mist lampen. Hier een paar update foto's. Voor grotere foto klik erop
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Zoals je ziet een groote verandering!
Ondertussen is mijn E36 316i een paar maanden al verkocht aan een pool voor 3.800.00 euro vind persoonlijk jammer dat die daar rijd maar heb er aardig wat geld voor gevangen, niet gek voor een wagen uit94 met 2 ton op de teller.Er is ook al veel aan me M3 gedaan ze is weer op orginele schokbrekes en veren gekomen (vond haar te laag) M5 replica velgen omgezet, lampen omgezet,met Meguiars gewassen en gepoetst, audio omgezet.
Wat er niet op de foto's staat zijn andere achterlampen(clear Rood Zwart), achterspoilerlip en Rieger raamspoiler en andere mist lampen. Hier een paar update foto's. Voor grotere foto klik erop
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Zoals je ziet een groote verandering!
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
leuk speeltje
alleen jammer van de koplampen knippers en de velgen maargoed dat is personelijke smaak.
Ik zie liever een orginele m3 maar lekker bakkie is het zeker
alleen jammer van de koplampen knippers en de velgen maargoed dat is personelijke smaak.
Ik zie liever een orginele m3 maar lekker bakkie is het zeker

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
Hoi,
Wel strakke vette bmw, om eerlijk gezegt.
Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar toch vind ik de koplampen wat minder mooi.
Wel strakke vette bmw, om eerlijk gezegt.

Iedereen heeft zijn eigen smaak, maar toch vind ik de koplampen wat minder mooi.