BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Advies gevraagd voor schade

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BimmerTsolo
Neutraal
Posts: 1
Joined: 03 May 2020 13:18
Type Auto: BMW 4-SERIES GC (F36)

Advies gevraagd voor schade

Post by BimmerTsolo »

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier en helaas meteen een vraag over schade dat ik zojuist heb gemaakt aan mijn 420i 4-Serie GC (F36) uit 2014 met M-sport pakket in carbon schwarz.

Heel lullig paaltje geraakt dus. Schade zit ongeveer zo:
- 90% in side skirt
- 5% in deur, aan de rand, lijkt goed te vermaskeren en ontdeuken
- 5% aan het panneel daaraan, lijkt ook redelijk goed op te lossen


Morgen was ik van plan om naar een schade-expert te gaan. Maar ik was ook benieuwd naar jullie meningen en ervaring hierin! Wellicht dat jullie zeggen van: denk hier en daar aan. Of: bestel dit onderdeel dat je links en rechts kunt plaatsen dat precies over je schade valt. Of: betaal niet meer dan € 1.500 want dit en dat. Alle feedback is welkom!

Afbeeldingen:
[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Thanks alvast en ik hoop hier meer actief te worden! Ik ben nog redelijk nieuw in de BMW/Bimmer wereld maar kan mijzelf zeker een liefhebber noemen.
Post Reply

Return to “Algemeen”