Schok / dip / hapering bij gas loslaten 530d
Posted: 07 Mar 2022 11:54
Hallo, sinds een maandje bezit ik over een bmw 530d lci uit 2009. Ik kwam er laatst achter dat de auto schokt/dipt bij gas los laten, ik heb dit opgemerkt toen ik op de snelweg zat en 160 reed toen heb ik de gas losgelaten en bij 130 begon het maar zodra je weer gas geeft is er niks aan de hand. Weet iemand hier misschien meer van ik heb laatst ook nog de bak olie en filter laten verversen. Ik hoor het graag.