BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 520i gereviseerde motor

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mustafakaratas
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Mar 2023 15:32
Type Auto: 520

BMW 520i gereviseerde motor

Post by mustafakaratas »

Beste leden,

Allereerst welkom, ik ben nieuw op deze forum en met de merk BMW, daarom heb ik een vraag aan jullie als BMW kenner. Ik heb een BMW 520i op het oog van bouwjaar 2010, met 223.725 km. Volgens de garage is de motor en gereviseerd en de beste verkoper heeft mij het volgende kunnen vertellen:

"Ketting rekt op bij dit modellen, daardoor gaat de geleider kapot, ontstaat er inwendige speling. Motor is daarom eruit gehaald, nieuwe krukas erin gezet, oliepomp, nieuwe ketting, geleider gemonteerd en inloopolie".

Omdat ik helemaal niet bekend ben op het gebied van BMW, is mijn vraag of het de moeite waard is om deze auto te kopen, of liever afstand houden en de risico niet nemen?

Ik ben jullie reacties dankbaar.
Alvast bedankt.
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”