BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

e36 320i coupe AUT

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
ugur58
Neutraal

e36 320i coupe AUT

Post by ugur58 »

Hallo allemaal,

ik ben hier nieuw op het forum, al een tijdje lees ik mee en ik vind het echt een top site veel info.
Zelf rijd ik niet in een BMW maar ben wel op zoek.
Het liefst wil ik een 320i coupe automaat (hoeft niet persee automaat).

Op marktplaats ben ik er een tegen gekomen, graag zouw ik ook reacties van jullie horen.

Het gaat om de volgende auto:

http://link.marktplaats.nl/133612381

De KM stand is trouwens ongeveer 187000 en hij is eigenaar sinds 2001.

Alvast bedankt.

mvg,

Ugur

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Hij ziet er netjes uit. En er is ook niet echt veel op geboden.

Ik zou zelf wel even de NAP opvragen bij een garage in de buurt als je een proefrit gaat maken. Dan weet je of de kmstand logisch is of dat er mee geknoeid is. Voor een auto van 14 jaar is 187 dkm niet echt veel.

Het is ook nog eens een 6 cilinder, die auto is net ingereden. Ik heb al bmw's gehad met de dubbele kmstand en jonger dan 14 jaar.

O ja let wel op mijn ervaring is dat tussen de 190 dkm en 220 dkm de lambdasonde het begeeft. Stelt natuurlijk niet veel voor, maar toch het vermelden waard. :wink:

Topic Author
ugur58
Neutraal

Post by ugur58 »

Bedankt voor de reactie bimmer.

Ik ga voor dat ik een afspraak maak de exacte KM stand vragen en chekken op NAP, als er mee geknoeid is hoef ik niet eens te gaan kijken dan zal er wel met meer dingen gerommeld zijn.

De eigenaar heeft deze auto volgens RDW al sinds 2001, in theorie moet het met de onderhoud wel goed zitten denk ik.

Ik laat nog wel horen hoe het verder loopt.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Je kunt de nap alleen controleren met de auto zelf. Of je moet connecties hebben bij een garage die nap kan checken. :wink:

Topic Author
ugur58
Neutraal

Post by ugur58 »

Ja weet ik, een kennis van mij heeft een garage.

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

zo dan, als die auto in goede staat zou zijn, en ik was 18 en had me rijbewijs had ik m zeker gekocht :shock:
Locked

Return to “Archief”