BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Drive Assistent Professional

Forum voor alle F32 serie vanaf vanaf 2014 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ligtenl002
Neutraal
Posts: 1
Joined: 25 May 2024 13:18
Type Auto: 430i 2024

Drive Assistent Professional

Post by ligtenl002 »

Ik heb nu bijna een halfjaar mijn 430i gc 2024 in gebruik, met Drive Assistent Professional en hier heb ik een vraag over.

Als ik de autopilot aanzet dan rijdt de auto altijd een beetje rechts van het midden.

Dit zou prima zijn als je altijd op de rechterbaan rijdt, maar wij BMW rijders zijn vaker op de linkerbaan te vinden dan de rechterbaan.

Ik vind het soms zo overdreven veel rechts van het midden dat het spannend is, zeker als je een vrachtwagen inhaalt.
Heb overigens al vaker gehad dat hij zelf op de rem trapt omdat hij de vrachtwagen te dichtbij vindt komen.

Hij plaatst eigenlijk de bestuurdersstoel op het midden van de baan. Is er een optie om dit te aan te passen naar het daadwerkelijke midden, of zelfs iets naar links van het midden?
User avatar

Florissilfhout
1e Versnelling
Posts: 78
Joined: 12 Apr 2013 21:56
Type Auto: BMW F31 320 EDE
Location: Zuid-Holland
Contact:

Re: Drive Assistent Professional

Post by Florissilfhout »

Wellicht dat een volledige voertuig update je assistentiesystemen verbetert. Ik weet niet welk i-level (software versie) er nu in de auto zit.
Zie onder andere de merkbare wijzigingen in de laatste update. Volg de link naar alle merkbare wijzigingen per update.
https://mega.nz/folder/FoxB1SDS#GmTm7x9 ... e/dgBSjZZR

Met vriendelijke groet,
Floris
CODIAG - Coderingen, Retrofits, Alarmsystemen - Zuid-Holland
----------------------------
BMW I01 i3s
BMW F31 320 EDE verkocht
BMW F21 118d verkocht
BMW E91 318i verkocht
Alfa Romeo GTV verkocht
BMW E46 318i verkocht
BMW E36 318iS verkocht
Post Reply

Return to “2014+ (F32, F33, F36)”