Hoi allen,
Ik ben Leonard, zelf van het bouwjaar 1968 en heb sinds 2008 (had toen een splinternieuwe 320i) weer een beamer. Ditmaal (tja, leeftijd, zit graag hoog met mijn slechte rug en zo) een knappe 218i Active Tourer (model F45) uit 2016 op de kop getikt. Heerlijke auto, ziet er uit als nieuw maar heeft wel een paar kleine probleempjes (zie: viewtopic.php?p=63298#p63298). De 320i was een lease auto en het bedrijf waar ik destijds werkte ben ik gek gillend weggegaan na een jaar, dus die was van korte duur. Daarna een Audi A4 gekocht (niets dan problemen mee gehad) en vervolgens een Mercedes 220 CDI. Die laatste heb ik (met enig gevoel van weemoed) ingeruild voor de 218i afgelopen week.
Heerlijke auto moet ik zeggen en nu ik weer in een BMW rijdt, heb ik wel het gevoel dat dit toch beter past bij mij dan de andere Duitse merken.
Ik ben geen auto-freak met bakken vol met kennis, ik ben slechts een simpele gebruiker maar hoop wel dat ik hier mijn kennis over m'n nieuwe aanwinst kan vergroten.
Groeten,
Leonard.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
F45, nieuw hier...
Moderator: Moderator Team