BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ik ben Steven

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
stevanom
Neutraal
Type Auto: BMW 318d 2019

Ik ben Steven

Post by stevanom »

Hallo,
In juli nam ik de bedrijfswagen over (einde leasingcontract) die ik anderhalf jaar geleden ter beschikking gesteld gekregen had van mijn werkgever nadat een andere gebruiker het bedrijf verlaten had. Het betreft een BMW 318d van 2019. Momenteel heeft deze 145000 km (het laatste anderhalf jaar is 70.000 mee gereden :-)).
Hij rijdt nog steeds zalig en superzuinig, zie het rijbereik op de bijhorende foto net na het tanken.
Deze wagen krijgt een zware uitdaging aangezien de andere wagens hier bij ons een Volvo met 540.000 km en enkele Toyota's met kilometerstanden tussen de 300k en de 500k) zijn.
Ik ben er héééél erg blij mee, rijd er super graag mee en hoop hem nog een eeuwigheid te hebben.
Zelf ben ik computertainer, docent voor alle vakken die met het financiële, bedrijfsbeheer, beleggen, financiële planning en Frans te maken hebben. Mijn gezin bestaat uit Mijn vrouw sedert meer dan 32 jaar, onze vijf kinderen en een hoop huisdieren.
Blij hier te zijn!
[ external image ]
BMW 318d 2019 - Oldtimer enthousiast Toyota's - en gewoonweg automaniak!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”