BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 320I te koop (e92) unieke km!

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jscarclean
Neutraal
Type Auto: 320i

Bmw 320I te koop (e92) unieke km!

Post by Jscarclean »

Te koop: BMW 3 Serie e92- (origineel Nederlands)

Ik bied mijn BMW 3 Serie te koop aan.
Deze prachtige auto is origineel Nederlands en nog inclusief documentatie. ( unieke km stand)
De auto heeft 110xxx kilometer gereden.
( deze loopt niet meer op !)
Hij is altijd goed onderhouden en verkeert in uitstekende staat.
Deze auto heb ik nog geen jaar geleden gekocht als droomauto, maar helaas door een auto van de zaak ben ik genoodzaakt deze weer te verkopen.
Ik hoop iemand er blij te maken in plaats van dat deze stil blijft staan voor de deur.

Afgelopen jaar een nieuwe apk gehad ( in augustus ) , en bobines + bougies vervangen.
Altijd netjes 98 getankt + benzine cleaners

Belangrijke specificaties:
* Bouwjaar: 2009
* Motor: 4 cilinder
* Brandstof: benzine
* Transmissie: handgeschakeld
* APK geldig tot: augustus 2025

De auto heeft een kleine parkeerschade maar dat is slechts het enige voor een auto van het jaar 2009!
Ook is er een groot boekwerk aan documentatie bekend over de auto, en die zal ik u uiteraard toelichten bij overweging voor kopen van de auto.

De auto beschikt over airco, cruise control, automatische ruitenwissers, trekhaak en ook de originele matten in een uitstekende staat!De auto is voor zowel dagelijkse ritten als langere afstanden de ideale auto!

Voor meer informatie of om een bezichtiging in te plannen, stuur me een bericht en stel je vragen.

https://link.marktplaats.nl/m2205676621 ... nt=app_ios
Post Reply

Return to “Algemeen”