BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Foutmelding: 'Parkeerrem beperkt beschikbaar'

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
FirstTimeBMWDriver
Neutraal
Type Auto: BMW X1 xdrive 25e

Foutmelding: 'Parkeerrem beperkt beschikbaar'

Post by FirstTimeBMWDriver »

Ik rij sinds kort een BMW en ben er erg tevreden over, het rijdt heerlijk!
Maar sinds zaterdag krijg ik een foutmelding over mijn parkeerrem. De melding is dat de parkeerrem beperkt beschikbaar is. De parkeerrem lijkt het overigens wel gewoon te doen.

Zodra ik de auto ontgrendel gaat er een waarschuwingsgeluid aan en verschijnt er een rood ((P)) lampje van de parkeerrem. Als ik dan start dan blijft het geluid aanwezig en krijg ik een foutmelding dat de parkeerrem beperkt beschikbaar is. Het lampje wordt dan oranje. Ik kan verder gewoon rijden en de parkeerrem doet het ook gewoon.

Ik heb al een afspraak met de garage gemaakt, maar kan daar pas eind van de week terecht, dus ik dacht misschien weet één van jullie wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”