BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Automatische airconditioning

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Alex V
Neutraal

Automatische airconditioning

Post by Alex V »

Mijn X1 X-drive 25e uit 2020 (F48) heeft uiteraard automatische airco binnenin. Als de auto in de felle zon gestaan heeft is het heet binnenin dus verwacht ik dat de interieurventilator na het starten naar de hoogste stand gaat en dat hij, als het interieur meer en meer koelt, hij steeds trager gaat draaien tot hij op de laatste stand staat als de ingestelde temperatuur bereikt is. Dat was bij mijn Kia Sorento het geval en dat is ook bij de VW Golf van mijn vrouw.
Bij de X1 blijft de ventilator in de laagste stand staan, zelfs als is de autoknop ingeschakeld. Manueel kan ik uiteraard wel de interieurventilator sneller laten draaien en als de auto fris is moet ik hem ook weer manueel verlagen, maar ik ga ervan uit dat dat toch automatisch moet kunnen.
Doe ik iets verkeerd of kan mijn X1 dat gewoon niet ?
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”