BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
witte pinkers E46 te koop
Moderator: Moderator Team
witte pinkers E46 te koop
Ik heb net nieuwe witte pinkers gekocht voor mijn BMW 316 E46 van 1999 maar ga ze er toch niet op plaatsen. Ik vind mijn BMW mooier met de oranje pinkers 

Nee heb ze besteld via internet. Ze zijn van DEP. Degelijke kwaliteit volgens de verkoper. Ik was ook van plan achterlichten te bestellen maar uiteindelijk zie je overal auto's rijden met witte pinkers voor en achter. Iedereen zegt me ook dat die oranje pinkers perfect bij het blauw van de auto passen en veel mooier is zo. Vind ik zelf ook wel. Het is zeker origineler zo.
Ik heb ze 40 euro betaald + 5 euro verzendkosten dus denk wel dat ik ze aan die prijs kan verkopen.
Ik heb ze 40 euro betaald + 5 euro verzendkosten dus denk wel dat ik ze aan die prijs kan verkopen.