Heeft iemand ervaring met een automaat met deze twee autos?
Ik zou graag het verbruik willen weten, ik hoor van m'n oom dat dat al gauw kan oplopen tot 1op5 in de stad! iemand enig idee?
graag zou ik jullie ervaringen lezen!
Ik heb een 328 automaatje, als ik flink gas geef in de stad doet ie gem 1op6 dus als je jezelf kunt inhouden dan moet 1op10 makkelijk haalbaar zijn denk ik.
dan vraag ik mezelf af, waarom zou je flink gas geven, kijk wat voor auto je rijd, laat het de mensen zien..
bij ons in t dorp ook, stoer door de straten scheuren met keiharde muziek op
ik rij met mn muziek wat minder, lekker rustig de straten door, ik geniet van mn auto
@Privray: ik geef niet altijd flink gas door de straaten hoor
Want 1op6 vind ik ook iets teveel van het goede.
Maar ja er zijn altijd van die mensen die denken met hun bespoilerde en beplakte bak van 'ik rij je er wel ff uit' maar dat valt meetsal wel aardig tegen bij ze
hartelijk bedankt voor jullie reacties mensen!
1op10 is opzich wel te doen, maar ik zie op marktplaats dat een beetje een nette bmw 316i coupe al vanaf de 4000 is, misschien dat ik toch nog maar fftjes doorspaar voor een e39, iemand daarmee ervaringen met een automaat?
Gert-Jan, wat voor bmw heb jij dan? mn leukste ervaring met mn 320, is dat ik in breda bij t nac-stadion een andere bmw achter me liet, terwijl ik de buitenbocht had
Hyper, kijk ook eens op autotrack.nl? ander heeft vincentkelder.nl ook leuke bmw's (daar heb ik de mijne vandaan)
Ik heb nu een 328 coupe E36, heb hiervoor 3 jaar een 318is Coupe gahad.
@hyper je kunt ook een wat snellere e36 coupe nemen natuurlijk, 316 is wel instap modelletje natuurlijk. en kwa verbruik is bv 318is ook erg interesant. ik reed er gem. 1op10/1op11 mee en is ook nog makkelijk te verzekeren en wegenbelasting valt ook erg mee omdat het gewoon een 4 cilinder is.
een 318is is idd wat interessanter ja, en nu heb jij het over een automaat?
sorry dat ik maar blijf doordrammen over een automaat, maar bij een grote relaxe auto vind ik gewoon dat het een auto moet zijn