BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

[E36 Touring] Update 24.08.08 nieuw interieur

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

[E36 Touring] Update 24.08.08 nieuw interieur

Post by MikeE36T »

Van de week is de auto vooraan verlaagd met H&R veren, stond achter namelijk lager dan voor. Lijkt nu heel laag, maar valt best mee, kan er nog prima mee over drempels etc.

Ook zijn er nieuwe remmen onder gekomen. 318i heeft standaard massieve schijven voor, heb nu andere klauwen erop gezet met nieuwe geventileerde en geboorde sportschijven.

Gisteren de auto even snel gewassen en paar foto's gemaakt. Sommige foto's zijn helaas wat donker uitgevallen, ik ben zelf absoluut geen fotograaf.

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Last edited by MikeE36T on 24 Aug 2008 18:33, edited 4 times in total.
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

Strakke bak!
bmw 335d e91

web
2e Versnelling

Post by web »

Als je wil weten waarom sommige foto's donkerder geworden zijn: tegenlicht!

Als je altijd fotografeert met het licht in je rug (dus de kant waar het meeste licht vandaan komt achter je houden) heb je daar geen last van. Geldt ook voor dunne bewolking, ook als je het zelf nauwelijks ziet ; op foto's wordt het altijd veel erger. Desnoods auto omdraaien, zon omdraaien gaat nou eenmaal niet ;)

Iets voor de volgende keer. ECHT goeie fotos maken blijft moeilijk hoor, kan ik ook niet. Maar als je met licht rekening houdt kom je al een heel eind.
E39 540i6 Touring arktissilber

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Ik had al wat tips gekregen op een ander forum ja. Bedankt.

Zal het de volgende keer eens proberen.
[ external image ]

BMW POWER70
Neutraal

strak

Post by BMW POWER70 »

Hallo,

Mike ik vind je auto echt gruwelijk echt ongeloofleijk hoe strak je hebt er zeker wel veel bekijks ermee!!!!! :twisted:

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Zojuist van iemand uit Rotterdam een setje 18" styling 32 gekocht.
Hij moest naar Apeldoorn op visite, dus we spraken in Utrecht af. Scheelt weer een stuk rijden voor mij.

Voor 8J, achter 8,5J.

Voorbanden: 225/40/18 Dunlop SP Sport Maxx.
Achterbanden: 255/35/18 Dunlop SP9000.

Velg rechtsvoor heeft wat kleine stoeprand plekjes, maar die vallen IRL niet heel erg op. Overige 3 velgen zijn schadevrij.

Zijn wel alle 4 beetje vies, zitten wat remstofplekken op, maar die krijg ik wel schoon.

Van de week maar even een avondje boenen, meteen in de Wheelwax zetten. Na mijn vakantie van a.s. zaterdag zet ik ze er wel een keer onder.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Mijn oude pookknop was versleten.

Ook zat hij gekit op de ijzeren stang, omdat de 2 palletjes in de pook afgebroken waren.

Oude pook verwijderd, kit van de stang afgepulkt, en nieuwe pookknop erop gedrukt.

Schakelt super, schakelweg is nu al behoorlijk korter geworden, door enkel een andere pookknop! Was daar aangenaam verrast over.

Misschien ooit nog een short shift stang, dan is het helemaal feest.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Niet interessant genoeg, dat er geen reacties komen op dit forum?

Zal ik er dan maar een setje monsterbumpers en 17" chrome velgen onder knallen, en foute angel eyes? Misschien dat het dan meer in de smaak valt hier?
[ external image ]

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

MikeE36T wrote:Niet interessant genoeg, dat er geen reacties komen op dit forum?

Zal ik er dan maar een setje monsterbumpers en 17" chrome velgen onder knallen, en foute angel eyes? Misschien dat het dan meer in de smaak valt hier?
Ik weet het niet hoor.. maar je bent wel zwaar ongeduldig
Mensen werken ook enzovoort Snap niet dat mensen zo kattig gaan lopen doen omdat niet iedereen gelijk replys geeft..

Maarreh Het zijn mooie velgen maar ik vond de eerste toch het mooists staan naar mijn mening..
en die pook is wel een zware verbetering en mooi ook.

Grtz

Vliet
1e Versnelling

Post by Vliet »

:lol:

mooie velgen die nieuwe is nog iets meer standaard eigenlijk (waarom niet de BMW M Motorsportvelgen van de E36 M3?). en die pook is ook erg mooi, maar ik vind um iets te kort eigenlijk. Ik heb zelf de E36 M pook die is net iets langer vind ik iets lekkerder in de hand liggen.
--------E36 Power-------

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Mooi zo'n kort pookje, ziet er netjes uit!

Maar ehm waarom de M3 evo velgen er onderweg? Vind dit wel de mooiste velgen voor onder de E36 (samen met de M5 velgen, want die heb ik zelf :P ) Wat ga je met de (oude) evo velgen doen? als je ze kwijt wil en ze zijn nog netjes hoor ik graag wat je er voor wil hebben? :wink:
Bmw ///M

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

BmwFreakieNL wrote:
MikeE36T wrote:Niet interessant genoeg, dat er geen reacties komen op dit forum?

Ik weet het niet hoor.. maar je bent wel zwaar ongeduldig
Mensen werken ook enzovoort Snap niet dat mensen zo kattig gaan lopen doen omdat niet iedereen gelijk replys geeft..

Maarreh Het zijn mooie velgen maar ik vond de eerste toch het mooists staan naar mijn mening..
en die pook is wel een zware verbetering en mooi ook.

Grtz
Joh, het zou mij aan mijn bips oxideren hoeveel reacties ik krijg, daar geil ik ook niet op hoor. Het viel me gewoon op dat er op originele auto's minder gereageerd wordt hier dan op zwaar lelijk verbouwde auto's.
[ external image ]

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Vliet wrote::lol:

mooie velgen die nieuwe is nog iets meer standaard eigenlijk (waarom niet de BMW M Motorsportvelgen van de E36 M3?). en die pook is ook erg mooi, maar ik vind um iets te kort eigenlijk. Ik heb zelf de E36 M pook die is net iets langer vind ik iets lekkerder in de hand liggen.
Motorsportvelgen vind ik ook mooi, maar dan wel de originele gepolijste versies in staggered setup, dus 7,5J voor en 8,5J achter.

Originele M-contours vind ik ook mooi.

Imitatie wielen hoef ik niet.

Ik vind die lange pook juist voor geen meter staan en schakelen. Dit ziet er beter uit, en schakelt ook veel beter.
8)
[ external image ]

Topic Author
MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Gert-jan wrote:Mooi zo'n kort pookje, ziet er netjes uit!

Maar ehm waarom de M3 evo velgen er onderweg? Vind dit wel de mooiste velgen voor onder de E36 (samen met de M5 velgen, want die heb ik zelf :P ) Wat ga je met de (oude) evo velgen doen? als je ze kwijt wil en ze zijn nog netjes hoor ik graag wat je er voor wil hebben? :wink:
1. Mijn E46 M3 Evo wielen zijn imitaties.
2. Mijn E46 M3 Evo wielen zijn 18", terwijl originele altijd 19" zijn.
3. E46 M3 Evo wielen zie je onder elke BMW al.
4. E46 M3 Evo wielen horen onder een E46 M3 Evo, en M5 wielen onder............juist, een M5.

Dat is mijn persoonlijke mening. Bovendien vind ik het model niet mooi onder mijn auto, ze hadden sowieso zilver moeten zijn ipv blackchroom.

Ik kon deze styling 32 voor een geschikte prijs overnemen, en zijn in mijn ogen een van de mooiste OEM wielen die je maakt kunt krijgen.
[ external image ]

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Heb je ook gelijk in, m5 wielen had ik in het begin dat ze voor de e36 beschikbaar waren maar je ziet nu idd elke e36 ermee.

E46 evo vind ik er gewoon netjes onderstaan, en ja is natuurlijk origineel voor de e46.

Maar origineel (e36) hoeft niet altijd het best/mooist te zijn toch?
Bmw ///M
Post Reply

Return to “Projecten”