Toen ik weer op zoek ging naar een BMW (eind '07 ofzo) heb ik dit forum veel x bekeken en moet zeggen bevalt prima hier
Maar om eff verder te gaan met mn introductie...
Heb hard gezocht naar een zwarte 328 coupe executive e36 uit '98. Deze zijn toch behoorlijk zeldzaam en als ik er al ene tegenkwam moest ie nog €7000-€9000 opbrengen. Beetje veel voor een student met meerdere dure hobbies.
Dus heb ik maar weer voor een 318IS gekozen. Een eis deze keer was dat hij van '98 (niet ouder dan 10jr) moest zijn en die heb ik dan ook gevonden gecheckt en gekocht begin februari in Duitsland, toen was ik een beetje door de centjes heen en aangezien ik geen leningen wil moest ik wachten met invoeren en keuren tot ik weer genoeg geld had 2 dagen geleden dus
Ik ben nu alleen nog aan het wachten op de kentekenbewijzen zodat ik platen kan laten maken en dan zal ik wat meer foto's maken. Ik heb nu alleen deze van de orginele advertentie,
[ external image ]
[ external image ]
Eff wat specificaties,
318IS (M44) coupe sport
Zwart mettalic
Alcantaar(ofzoiets) sportstoelen
Stoelverwarming
Alpina audio installatie (cd-wisselaar, speakers in deuren)
ECC (airco)
Kleine boorcomputer
Airbags in deuren
Alarm klasse III
16" lm velgen
Opties die ik ooit nog eens wil inbouwen zijn,
cruisecontrol
electrische ramen achter
verstelbaar stuurhuis
zonnescherm achter
Dus als iemand nog iets heeft liggen...
Eigenlijk heb ik een m3 sportpakket op een 318 altijd maar triest gevonden maar aangezien de oplopende bezine prijzen (verwacht in de zomer €1,70 p/l) vind ik het niet erg om in een schaap met wolfskleren te rijden